Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bilans katastrofe

Komentari (163) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 31 decembar 2014 21:08
.......
Brutalno dobar i precizan tekst.
Preporuke:
377
11
2 sreda, 31 decembar 2014 21:08
Miki
Brutalno kontrolisani mediji, pored ostalog, Vučiću trebaju i da bi mogao da prikrije sopstvenu metaforfozu, od mladog Šešeljevog jurišnika koji preti osvetom „sto Muslimana za jednog Srbina“, u velikog poštovaoca Tonija Blera i Alistera Kembela



Potpisujem svaku reč
Preporuke:
346
7
3 sreda, 31 decembar 2014 21:11
Dragan
Kada sam došao do kraja teksta,dva puta sam pročitao predloge/sugestije koje je Đorđe naveo da treba da se radi i zaključio: gospodin Vukadinović treba da bude sledeći premijer Srbije.
Preporuke:
331
18
4 sreda, 31 decembar 2014 21:21
Milisav
Najbolji pokazatelj vlasti su "makaze" (kriva umiranja i kriva rađanja)
SNS-a po tom pokazatelju je prava katastofa, najgore od svega što je to katastrofa za naš narod.
Preporuke:
254
5
5 sreda, 31 decembar 2014 21:29
Arčibald Rajs
Na poslednje pasuse samo imam da izjavim - Amin!
Preporuke:
265
6
6 sreda, 31 decembar 2014 21:33
Milutin
Đorđe hvala na realnom tekstu i jasnom naslovu!
Istina !

Bilans katastrofe


Neka smo mi živi i zdravi!

Srećna nova godina!
Živeli!
Preporuke:
225
6
7 sreda, 31 decembar 2014 21:37
Babunski
Bravo gospodine Vukadinoviću! Da Đorđe Vukadinović ima uticaja i da se njegovi komentari čitaju, uzeo bih za potvrdu izjavu samog premijera Vučića. Datu na novogodišnjem intervjuu za RTS. Naime, Vučić je Vukadinovića proglasio, ni manje ni više, za plaćenika Miroslava Miškovića. Ova jadna tvrdnja Aleksandra Vučića znači samo da je Vukadinović svojim britkim i ubojitim komentarima postao noćna mora za samozaljubljenog suverena Srbije. Koji se, otarasivši se ili potkupivši većinu novinara i analitičara, najzad suočio sa ozbiljnim intelektualcem i patriotom kakav je poštovani Đorđe Vukadinović.
Preporuke:
352
3
8 sreda, 31 decembar 2014 21:46
Zoran Đorđević
Dragan
Kada sam došao do kraja teksta,dva puta sam pročitao predloge/sugestije koje je Đorđe naveo da treba da se radi i zaključio: gospodin Vukadinović treba da bude sledeći premijer Srbije.
Da, ali bi mu život onda bio u opasnosti.
Zapad je, još od Broza, grdne pare uložio u ovaj deo sveta, jedva se nekako rešio Miloševića, i neće tako lako dozvoliti da na vlast u Srbiji dođe neki razuman i pošten čovek, sa takvim planovima. (Mislim na predloge i sugestije navedene na kraju teksta.)
Preporuke:
214
6
9 sreda, 31 decembar 2014 21:47
Medijska zvezda
Kako hoćete tumačite ovaj naslov! Premijer je u važnom OKU rekao da od Vukadinovića pravi zvezdu, jer ga tobože, eto, spominje u tom važnom dijalogu. Dobro mu je Vukadinović odgovorio. Udvorica je premnogo, a raste broj i osvešćenih. Međutim, leka premijerovom egu nema. Ono ja pa ja je sve više prisutnije a investitora je sve manje. Ima tu i braće, i prijatelja ali KESE NISU SESTRE!
Preporuke:
201
4
10 sreda, 31 decembar 2014 21:48
Drinko Končarević
Realizaciju stavki navedenih na kraju teksta, dopunio bi predlogom da se u skladu sa razvojem informacionih sistema i informatike uopšte, smanji broj zaposlenih u administracijama. Rad mnogih može se zameniti pametnim programima. U okviru ovog predloga, treba ukinuti pokrajine kao političke centre moći, jer na nivou države prave probleme. Pre svega rasipaju novce i stvorile su razne struje i pokrete za razbijanje države Srbije. Ako nećemo da poštujemo razvoj informatike, onda se nemojmo čuditi što drugi napreduju, jer u vlasti imaju manje zaposlenih od nas. Ako nećete da primenjujemo inforatička dostignuća, izbacimo računare iz kancelarija administrativnih radnika. Birajte.
Preporuke:
149
7
11 sreda, 31 decembar 2014 22:26
Brane
Očigledno - narod Srbije sateran je u APSANU i kao da izlaza nema.Stražari APSANE su VLAST a VLAST strogo postupa po pravilima GAZDE. Gazda povlači poteze koji narodu uvrću pamet, sve pomalo liči na eksperimente do sada neviđene torture...da li i dokle srpsko biće može da izdrži.Iz APSANE mogu izaći samo oni koje GAZDA primi na RAD...a u APSANI sve se manje rađa, sve više umire, sve više nepismenih, tuga neviđena a STRAŽARI APSANE pumpaju VESTI namenjene žiteljima APSANE... a vesti su da mažeš na hleb i da uživaš...sve cveta, sve bolja od bolje vesti i to tako od ujutru do u ponoć svaki dan.
E to je ta DEMOKRATIJA ZAPADA.
Kome ZAPAD uvede DEMOKRATIJU tu države nema.Ima APSANA i ima povlašćena ''ELITA''u ulozi stražara APSANE.U APSANI nije poželjno da si pismen i da imaš validnu diplomu... u APSANI se ''školuje'' radnička klasa za rad na njivama i za rad u fabrikama stranih investitora...
Stražari mogu kako hoće - neće moći do kada hoće.
Preporuke:
169
2
12 sreda, 31 decembar 2014 22:32
vek
Intelektualnu elitu,one koje prosvećuju i osvešćuju mlade generacije,budućnost ove napaćene nacije,sveo je na ispošćene i gladne protuve i vucibatine. Oni su stoka,Marva,za žigosanje,bičevanje,i zatvaranje u smrdljive obore. Dok segamegavegaomega jurišnici,promenjene svesti,preobraženi pravoslavci- prozapadni janjičari,kahvu piju slatku,u svim državnim institucijama,puneći svoje džepove,onim što su uzeli Učiteljima.
Sve je jasno.
Budućnost nije budnost već,više nego užasavujući,mrtvački pokrov.
Samo,podrazumevajući i užasavajuci stvoreni strah,ne izuzima svakoga.
Preporuke:
128
1
13 sreda, 31 decembar 2014 22:43
Forever Jang
Vučić je proterao Bećkovićku iz mnogo manjih razloga nego što mu ih Đorđe nudi. Đorđe je ovim tekstom, ovim predlozima, kao i prekjučerašnjim nastupom kod Danice Vučenić, bacio Vučiću rukavicu u lice. To je gore nego crvenu maramu pred bika. Rastura mu bolesni ego. Budimo sigurni da Vučić i njegovi telali neće mirno ovo posmatrati. Kad za to dođe vreme moramo braniti Đorđa, jer je jedini glas razuma koji štrči iz ovog sivila, koje nas u propast vuče.
Svaka čast Đorđe, i srećno u 2015!
Preporuke:
277
3
14 sreda, 31 decembar 2014 22:54
Lavica
Bravo, bravo, bravo! Sve cestitke za tekst, postovani gospodine Vukadinovicu, i sve najbolje u 2015. vama i vasoj redakciji!
Preporuke:
163
1
15 sreda, 31 decembar 2014 22:57
Onako ljudski da se sjetimo
Čestitam, iako još nije nastupila, ali brzo će za neka dva sata nova godina, čistitam Novu godinu kome nešto znači taj preijelaz iz 2014 u 2015.godinu!Što se tiće Vukadinovićeva teksta, tu i tamo takava je svaka vlast, u početku zasja ko zvijezda poslije, ko i svaka zvijezda potamni, s vremenom i iskušenjima životnim.Sve u svemu, neka Vam je srećno, pa bili u pravu ili ne bili.Šaljem posebne pozdrave porodici vašeg pokojnog novinara Dobricve Gajića, i neka je slava i laka zemlja dobrom Dobrici.
Preporuke:
92
0
16 sreda, 31 decembar 2014 23:09
Zvonimir Bgd
Ne znam za druge cenjene i postovane kolege sa ovog rodoljubivog portala, ali za mene je ovo jedan od najboljih tekstova uvazenog gospodina Vukadinovica.
Ovde bih izdvojio, po meni, centralnu recenicu:

Jer politički aktivan otpor mogu pružiti samo oni koji u nešto veruju i koji se nečemu nadaju.


Bez otvaranja medija za debate i suceljavanje misljenja, nema javnog mnjenja. Ako se medijski terorizam NATO-medija u (ostatku) Srbije nastavi, mracna je buducnost srpskog naroda i drzave.

Zelim svima mnogo vise srece u novoj 2015.godini!
Preporuke:
169
0
17 sreda, 31 decembar 2014 23:13
siniša br.1.
U našoj državi i vladi, iako za vladu zaista ne mogu da kažem da je "naša" pre će biti da je đavolja se dešava jedan proces koji može svakome da bude potpuno jasan i koji se odvija na principu koji funkcioniše u svim firmama, državnim, privatnim stranim i domaćim.

Evo o čermu se radi. Ja radim u jednoj privatnoj firmi. Ne znam ko je vlasnik, ali prema "menadžmentu" odbnosno prema ljudima od poverenja pretpostavljam da je neki ološ. Normalan čovek ne može da bude lojalan ološu, ako je normalan ili ako kroz dugi niz godina radeći u državnim firmama kao ja ili u inostranstvu za kapitalistu nije uhodao da bude loojalan, da veruje u sebe i svoj rad i znanje i da ima bazično poštenje.

Ali takve stvari brzo izlape.

Dakle normalan čovek može biti samo nelojalan tom ološu. Bilo u privatnoj stranoj firmi, bilo domaćoj, bilo u državnoj ili vladi. Po istom principu. U tim uslovima imamo nekoliko ponavljam razumnih i opravdanih, ali ne uvek postupaka. Idemo redom. Prvo...
Preporuke:
102
2
18 sreda, 31 decembar 2014 23:21
perkins
I kada mislimo da je Đorđe napisao najbolju analizu stize jos bolja,svaka cast majstore,sve najbolje tebi i celoj redakciji NSPM-i u 2015!
Preporuke:
147
1
19 sreda, 31 decembar 2014 23:28
fristajlo
Nije moguće, a ne podržati ovaj tekst; svaka reč je na mestu, ocena ispravna, a predlozi svrsishodni i osnovani.
Pitanje je- kako, i sa kim?
Jer, malo nas je ostalo "neizmenjene svesti", čitaj- neispranog mozga. E, zato demokratija ne valja- više se ceni hiljade loših ideja, nego jedna dobra. Tu škripi, i zato je demokratija ispala- "demokratija".

Brutalno kontrolisani mediji, pored ostalog, Vučiću trebaju i da bi mogao da prikrije sopstvenu metaforfozu

A na ovo pitanje vredi pronaći odgovor; uveren sam da bi to mnogo što-šta objasnilo.
U prirodi postoji sled- prvo ružno pače, pa labud, prvo gusenica, pa leptir.
Šta se desilo sa Vučićem?
Ništa.
Nije ni bilo metamorfoze. On je ostao isto što je i bio, samo nama izgleda da se promenio. Sujetna, narcisoidna osoba, sa kompleksom više vrednosti, puna prezira prema narodu, koji vidi samo kao resurs za lično odmeravanje, ogledalo svoje samozaljubljenosti.
Pada ove godine, gubi kontakt sa realnošću...
Preporuke:
142
1
20 sreda, 31 decembar 2014 23:29
siniša br.3.
Dakle Evrlopska banka ubaci novac, koji se odmah vrati činovnicima, a jedan mali deo se ispovrti u lažnom, najčešće nedovršenom poslu, pogeldajte nedovršene zgrade po Beogradu. Tu uz "uvaljivanje" i "podvanjivanje" ima i foliranje i ko će koga da prevari, neko izvisi, a neko dobije nešto.

Dakle pretvaramo se u automate koji za malu korist, nešto štrpnu, naprave nešto veću štetu i budu ili razjareni ili uživaju što su nekome uvali, podvalili i ili im je bilo uvaljeno i podvaljeno. Dakle, polako, ali sigurno se pretvaramo svi skupa u nemoralne i užasne ljude.

Time dolazimo do jedne od poslednjih poruka pokojnog patrijarha Pavla. Kriza morala.

Da parafraziram, državna, politička, ekonomska kriza je ništa kakva je pošast moralna kriza koja se sada već sama od sebe generiše.

Predlažem, da postupimo prema starom pravilu, kad ne znaš šta da radiš ne radi ništa. Rešenje je u generalnom štrajku koji bi zaustavio zahuktalu mašinu samouništenja. Ostaje samo da se odredi nađe datum početka.
Preporuke:
107
2
21 sreda, 31 decembar 2014 23:31
M.
Sve tu katastrofu je predvideo Slobodan Milošević i upozorio vas na posledice, a vi ste ga ismejali i radosno poslali u Hag.
Jaučite sada zbog svoje plitke i alave pameti.
Preporuke:
161
16
22 sreda, 31 decembar 2014 23:46
Vladimir NS
Potpisujem tekst!
G-nu Vukadinoviću i redakciji NSPM želim sve najbolje u 2015. i da nastave sa širenjem istine.
Posetiocima portala NSPM i građanima ove napaćene zemlje želim Srbiju bez NAPREDNjAČKOG SEKTORA i Vuçiq-a.
Preporuke:
118
0
23 četvrtak, 01 januar 2015 00:02
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović je sigurno svestan činjenice da Vučić namerno stvara haos isto kao i Tomislav da bi zabašurili predaju Kosmeta definitivno posle sastanka "dva Premijera " u Briselu 9 februara.Nema države na svetu gde bi neko osvojio vlast pričom o nekoj svetoj zemlji, pa da posle potpiše Sporazum kojim tu svetu zemlju predaje za formiranje druge države.Nema države na svetu gde bi neko osvojio vlast pričom o stotinama milijardi investicija, pa onda skresao plate i oteo deo penzije ljudima. Pobuna bi izbila čim bi se to dogodilo pa bi ta vlast pala. Kod Srba je većinom dugačak fitilj i rajinski mentalitet, ali kada dara prevrši meru onda bude svega, pa onda Srbi ispadnu divljaci kao u slučaju Aleksandra Obrenovića i Drage Mašin kada su "jadno skončali". Vučić zna Srbe pa je pošteno rekao da zna šta ga čeka kada bude "isceđen i bačen kao krpa" od naših prijatelja iz Brisela kada završi posao.Daće Bog da se ispune želje Vojvode Šešelja za 2015 i srećna Nova Godina svima !
Preporuke:
123
2
24 četvrtak, 01 januar 2015 00:02
miko
...Tu priču da se žrtvujemo zbog unuka slušamo čitav život. Ona više nema nikakvog smisla, a i ko ima pravo da žrtvuje nečije živote za svakakve nebuloze. Život je jedan i svako ima pravo da ga proživi najbolje što može. A to razumna i normalna država mora da omogući. Ako ne može, nema ni razloga da postoji. Da postoji da nam kažu istinu? Ma hajde! Hvala, ne treba. Znamo je!
Preporuke:
91
3
25 četvrtak, 01 januar 2015 00:14
Turas
Sve u dispoziciji navedeno potvrđujem .Samo nije jasna realizacija koja bi morala da ima žrtve .Mislite da bi jačanje stvarne opozicije , "ležilebići" sa svojim gazdama mirno posmatrali ? Gospodine Vukadinoviću , mnogo što-šta u Srbiji moralo bi da kulminira da se ova zamisao ostvari .
Preporuke:
70
4
26 četvrtak, 01 januar 2015 00:57
zeljko
neka bude borba neprestana...sve prodje djordje pa i ova elementarna nepogoda...izdržaćemo...glavu gore.
Preporuke:
83
1
27 četvrtak, 01 januar 2015 01:11
@ Zvonimir Bgd
Bez otvaranja medija za debate i suceljavanje misljenja, nema javnog mnjenja. Ako se medijski terorizam NATO-medija u (ostatku) Srbije nastavi, mracna je buducnost srpskog naroda i drzave.


Ovo sto ste napisali, postovani gospodine, dalo mi je idejo o konsenzusu. Bolje receno, o minimumu ispod koga niko ziv u Srbiji ne moze da ide. I ovde na NSPM-u se istomisljenici podzaveljaju oko detalja, a zamislite kako bi to izgledalo mnogo sire.

Ruski model je model minimalnog konsenzusa. Ko ga prekrsi dobije gvozdenu pesnicu u glavu i gotova prica.
Preporuke:
82
1
28 četvrtak, 01 januar 2015 01:20
Jovo
Vukadinović je dokaz da su Srbi i dalje slobodan i nepokoran narod iako je Srbija pod okupacijom i porobljena.Sve dok postoji i jedan jedini Vukadinović ima nade za srpski narod,jer to je dokaz da i dalje postoje ljudi što veruju i bore se za istinu i pravdu što je glavna karakteristika srpskog naroda,zbog koje je i toliko propatio.A ta osobina je i jedini kolac koja uništava zapadnog vampira.Neka pobedi istina i pravda u sledećoj godini,ili bar neka počne da ruši laž i nepravdu.
Preporuke:
122
1
29 četvrtak, 01 januar 2015 01:21
Vladimir Nedeljković
Komentatori, ako zaista verujete u ono što pišete počnite da se potpisujete imenom i prezimenom. To bi bilo prvo.

Drugo, pitajte običan svet šta misle o situaciji u državi. Doslovno svi će vam reći da je stanje očajno. A caka koju koriste ovi o kojima Vukadinović piše je upravo u tome što uporno pričaju kako su oni pre njih mnogo krali itd... S tim u vezi, ne bi bilo loše da neko izvede tačnu računicu o kreditima, zaduženjima i novcu koji nedostaje. Onako taksativno, gde, ko, kako, kada i zbog čega, pa da se vidi da li ta priča pije vodu.

E ovo treće je suštinsko. Briselski sporazum. Da li ga podražavaju samo glasači DS ili ga prihvataju i glasači SNS i koliko tu para može da se podeli? Ipak je govor o tom sporazumu u pre dve godine činio specifičnu razliku među navedenim strankama. A o tome mora mnogo više da se piše, jer bi onda bilo jasnije odkale Liht, Čedomir.., u kombinaciji.

U državi para nema, stoji. Gde su i hoće li neko da ih vrati? Pa nisu valjda ludi da vam kažu.
Preporuke:
71
1
30 četvrtak, 01 januar 2015 01:45
Srbin
Tekst izvanredno precizan i dovoljno širok u osvetljavanju užasne stvarnosti Vučićeve Srbije. SNS vladavina je zasnovana na laži, prevari i sili.
Prvo je SNS postao Vučić, SNS - to sam ja. Onda, Srbija - to sam ja (vučić).
Mračne sile Zapada, radi svojih ciljeva na osvajanju prostora gde žive Srbi, podržavaju vučića koji se prihvatio da izvršava njihove zadatke i ciljeve.
Srbiju moramo oslobađati od diktature koja je skoncentrisana u vučiću.
Vukadinovićev tekst je štivo za učenje. Tekst hrabro napisan, precizno i istinito da nije moguće naći primedbu. Ovih dana, tekst ću ponovo čitati.
Preporuke:
83
1
31 četvrtak, 01 januar 2015 02:01
Zarja, Zarja
Kako god teško bilo, a jeste i to veoma, to ne treba da nas spreči da jedni drugima, našem Đorđu i portalu NSPM poželimo svako dobro u 2015.godini i ne samo zato što je red, već i zato što lepe misli brže putuju od onih drugih!
Bila mi je velika čast da se sa svima vama družim i u prošloj godini, a tek u ovoj Novoj 2015!
Preporuke:
69
2
32 četvrtak, 01 januar 2015 02:01
Samo sloga Srbi moji spasava.
Srbima u 2015.godini želim više sloge, da nas sloga spasava, a nesloga da nas ne dodiruje.
Preporuke:
60
1
33 četvrtak, 01 januar 2015 02:37
Betelgeuse
sreda, 31 decembar 2014 20:11
Dragan
Kada sam došao do kraja teksta,dva puta sam pročitao predloge/sugestije koje je Đorđe naveo da treba da se radi i zaključio: gospodin Vukadinović treba da bude sledeći premijer Srbije.


Kamo sreće, Dragane. Zamislite, Vukadinović Premijer, Antonić Predsednik, a recimo Nebojša Katić ministar finansija, ili ekonomije. Slobodni mediji, normalni ljudi, normalna komunikacija. Da li Srbija ima snage i pameti, da li ima mogućnost za pokretanje početka kraja ovih bezumnika koji danas vladaju našim životima? Da li se konačno političkoj i funkcionalnoj nepismenosti, primitivizmu i neznanju može stati nogom za vrat? Jer ukoliko se preokret ne desi mirnim putem, desiće se revolucijom, ne zato što to neko od opozicije želi, već što će život običnog čoveka postati neizdržljiv. A gospodinu Vukadinoviću čestitke na analitičnom ali veoma snažnom i nedvosmislenom tekstu.
Preporuke:
82
1
34 četvrtak, 01 januar 2015 03:22
Brane2
Par primedbi.

Internet i socialne grupe nisu baš tako impotentni u odnosu na TV koa što mislite.

Šešelčj i Radulović su vrlo aktivni na terenu a i stalno prtiču njihovi novi materiali na YT sa nekih manjih studia. Gledao sam čak par Šešeljevih intervjua albanskim novinarima itd.

I Radulović ima dobre materiale.

TVu bi moglo lako da se desi da se opet postavi na pogrešnu stranu i da ga to dokrajči kad se najtvrdokorniji usmere na alternativne medije.

To se vidi i po reakcijama Vučića. Kontrola klasičnih medija možda i radi u ovom trenutku ali se već vidi da to neće da potraje.
Preporuke:
53
2
35 četvrtak, 01 januar 2015 04:47
Mićko
"-Umesto kvaziopozicionog šmiranja, stranačke uskogrudosti i namigivanja prema vlasti u potrazi za „celzijusom“, ozbiljan, požrtvovan rad na stvaranju opštenarodnog pokreta otpora."

Ovu tezu treba razviti u tekst. I to ne samo jedan. Kako kažu oni marketinški magovi, napraviti jednu SWOT analizu. Kako da stignemo do takve opozicije?
Preporuke:
46
1
36 četvrtak, 01 januar 2015 04:51
Dragoljub Zbiljić
PENZIONERI SU SADA TEŠKO OJAĐENI ŠTO VIŠE NE MOGU DA IZDVAJAJU NI ZA MINIMALNU POMOĆ DA PREŽIVE NjIHOVI NEZAPOSLENI SINOVI I KĆERI, A REALNO SLUTE DA ĆE OTIMANjE OD PENZIJA IĆI LOPOVIMA!

Nemam nijedne reči suprotne istini koja je ovde(u tekstu Đorđa Vukadinovića) izrečena s pravom. I nemam ni jedan ozbiljan razlog da branim kritikovanog i kritikovano. Imam jedino jednu do dve reči (sa)milosti: nije zaista lako nikome da preokrene situaciju koja predugo vodi samo svakovrsnom stalnom sve bržem padu ka dnu u Srbiji. Imao bih samo jedan skroman savet vlastima -- da se makar malo manje hvale "rezultatima". Skromnost je, ipak, vrlina. Jer, nije korisno ni (samo)uljuljkivanje na nepostojećem dobru. Nije problem samo u tome što je smanjivanje primanja penzionerima teška nepravda, nego je najžalosniji greh u tome što je većina penzioneri sada teško razočarana i potištena što više ne može da, makar malo, kao do sada, pomaže da prežive njihovi nezaposleni sinovi i kćeri.
Preporuke:
58
2
37 četvrtak, 01 januar 2015 05:12
Zoran
Meni nije jasno zasto se toliko obraca paznja na vlast i Vucica, kao oni su krivi za sve. Pa ljudi, njega narod hoce. Sta je vama?

Isto kao sto Obamu narod hteo. I niko Amerima nije kriv sto su na svim poljima sklizuli za 6 godina. On je isto obecavao brda i doline, bolje i jeftinije zdravstvo(ispostavilo se da je gore i skuplje) i on je obecavao brda i doline, obozavali ga prve 3, 4 godine do imbecilnosti. Isto vam je sa Vucicem.

Budalama niko ne moze da zabrani da budu budale ili da im narede da budu pametni.
Preporuke:
43
29
38 četvrtak, 01 januar 2015 06:59
Bilans sramote, ili: Srbijom vladaju mutanti!
Jeste katastrofa to sto Srbija dozivljava pod bezocnim, besprizornim i beskrupuloznim Vucicem - ali je to i gore od katastrofe! Velika je SRAMOTA sto slobodarski i hrabri srpski narod podleze jednom maloumniku, ucenjenom od strane Zapada, problematicnom u svakom pogledu. Spominje, naravno, Vukadinovic i "Vucicev" plan o "menjanju svesti", sto je drugo ime za idiotizovanje i rasrbljivanje. Valja ipak kazati i to da Srbijom vec vladaju MUTANTI! Dakle, ne istinski ljudi, nego bica nad kojima je izvrsena intervencija! Moze Vucic da lupeta koliko hoce o Veberu - kojeg ne razume ni najmanje, jer je Veber jedan od najumnijih ljudi novoga doba - , mozemo i mi da se iscudjavamo toj pomami "preumljavanja", ali kao da nam svima jedna cinjenica izmice. Naime, Vucic je ocito prvi mutant "srpske" politike, jos nesavrsen proizvod, zato deluje trapavo, poput zombija - ali, ne brinite, njegovi mentori (to su oni sto "vole Srbiju vise nego sami Srbi"!) nastavice sa projektom srpskih mutanta!
Preporuke:
83
1
39 četvrtak, 01 januar 2015 07:13
Bilans sramote, ili: Srbijom vladaju mutanti!, 2
Jos od ranih 90-ih jasno je da je Zapad Srbiju izabrao kao neku vrstu LABORATORIJE, u kojoj isprobava dosad nevidjene i necuvene postupke i metode. S obzirom na to - nije cudno da se bas u laboratoriji zvanoj Srbija zvanicno porodi i prvi mutant, kojem je pritom poverena, ni manje ni vise, nego uloga predsednika vlade! Sto je ocit znak zelje da se cela Srbija pretvori u zemlju mutanta. Ako im naum uspe - krivica je pre svega nasa!
Preporuke:
73
0
40 četvrtak, 01 januar 2015 09:58
Ent
Imam 67 godina, još sam hvala Vogu pokretan. Spremio sam i dobru us.... motku. Čekam samo da nas neko povede.
Preporuke:
97
1
41 četvrtak, 01 januar 2015 10:27
Jelena
POTPISUJEM svaku rec bez komentara I srecna nam Nova godina,naravno tu vlast ne racunam.
Preporuke:
65
1
42 četvrtak, 01 januar 2015 11:09
Sv.Georgije ubiva aždahu
Uvaženi autor je pokazao da ne postoji autocenzura. Nego ili imaš m... ili nemaš. Ako nemaš: a ti onda kao što je to nekada radio "Javni Servis", umesto o padu Z.Slavonije, izveštavaj o - gostovanju nekog cirkusa u Portugaliji... i to je to...
Preporuke:
62
0
43 četvrtak, 01 januar 2015 11:19
Vilogorski
Čestitka,
jeziva, istinita, ali nadasve jedino moguća alternativa sadašnjoj obmani, koja ubrzava u smeru propasti bitka naroda.
Preporuke:
52
0
44 četvrtak, 01 januar 2015 11:21
drgogigo
Odličan tekst da se započne NOVA (politička) GODINA. U CENTAR ! Bravo ! Melem za razum.
Preporuke:
63
0
45 četvrtak, 01 januar 2015 11:25
Kostja
Kada, na primer, u Francuskoj nezaposlenost opadne za 0,8 %, vlada i premijer su spaseni do sledeceg izvestaja. Kada u Srbiji drug Vulin objavi da je nezaposlenost manja, sto ce reci zaposlenost veca za citavih 8%, znaci deset puta vise nego u Francuskoj, niko da protestvuje za lazan podatak! Ili je to mozda ono 'srpsko cudo'? Neeverovatnih 8% za samo sedam-osam neseci novog premijera, ili po nekom drugom racunanju za dve i po godine novih vlasti?!?!
Mi smo, jel' te, kao gradjani postali marljivi (kao Crnogorci), sa uspehom smo se zaposljavali u onih 7-8% stomilijarderskih investicija (citaj nova zaduzenja, upravo od 7 do 8 milijardi), pa zahvaljujuci srpskom cudu postali vrlo ponosni i radosni, onako kako kazu na RTS-u i Pinku, i jasno uvecali broj zaposlenih.
Imam jednog poznanika koji je nekad ranije, zli jezici kazu, kupio inzenjersku diplomu (SNS tu nije kriv) i koji bezrezervno veruje u ovu vladu!
Vrlo indikativno, reklo bi se.
Preporuke:
58
0
46 četvrtak, 01 januar 2015 11:58
Vladimir Đurđević
Odličan tekst. Nevolja je u tome što analitički tekstovi sami po sebi nisu za "masovnu upotrebu". Na stranu što je internet još uvek tera incognita, u mnogim delovima Srbije. I tako se suočavamo sa pitanjem - kako da "oružje kritike", "zahvatajući mase", postane - radikalno.
Ali početak svih početaka je smelo ispupanje pod svojim imenom i prezimenom. Iz tog razloga, smisao imaju samo oni komentari koje su njihovi autori, za početak, imali hrabrosti da potpišu.
Preporuke:
47
1
47 četvrtak, 01 januar 2015 12:03
uh
Svi tako razmišljamo Đorđe. Ova vlast će se urušiti ali pre toga će pokušati da napravi neviđenu do sada diktaturu ovde u našoj Srbiji. Kako oterati ove loše učenike, plagijatore i neznalice sa vlasti, to je osnovno pitanje.
Preporuke:
47
0
48 četvrtak, 01 januar 2015 12:19
Čedin pastorak
Ozbiljna i dokumentovano dokazana analiza.Ovoga puta nemam velikih primedbi.To je nejozbiljniji pokušaj da se shvati ono što se zbiva.
Nek vlast kaže šta o tome misli.Prećuti li Vukadinović je u pravu.
Ono što se zbiva ovde je tačno.Ono što se planira kao zbivanje malo je delimično prećutano.Taj Boegrad na vodii, to Smederevo, taj bakar,ta svinjogojstva,te fabričice koje niču od stranih investitora,ono s Kinom i Rusijom oko železnice i mostova, sve je to neka nada.Možda ipak negde postoji slamka spasa.Ili bar nade.
Ovo što Vukadinović predlaže je sve OK ali ko će to da sprovede.Koja partija , koji narod će da je izglasa.Imamo li mi uopšte onih koji znaju da rade.Ne da proizvode nego da privredu vode.I kako kad se svuda krade, kad se sve rasipa, kad nigde da se zavrne slavina.Moramo da tražimo izlaz.S kim i kako.Svi koji su u igri su proigrani.Sunnjam da nam demokratija može pomoći.Jedan koji zna i tera ka uspesima i to odmah je lek.Recept je tu,nema ko da ga izvede.
Preporuke:
35
0
49 četvrtak, 01 januar 2015 12:20
Radomir Maksimović
Ha, velika vrednost ovog teksta je što je objavljen dok SNS botovi slave Novu godinu, još su mamurni od proslave "uspeha".
Preporuke:
59
1
50 četvrtak, 01 januar 2015 12:22
srpska sarma, a može i pasulj@ fristajlo
Prvo, a obrnuto od g-dina Vukadinovića: SREĆNA Vam Nova 2015 Godina i sve najbolje Vama lično i Vašim bližnjima!? Drugo, a što je PRVO, Druže "fristajlo" Drug Tita je 1941 imao SAMO 3500 (i slovima: TRI IPO HILjADE!) članova KPJota i oko 8000 "skojevaca", pa ipak DOBI RAT! Taj rat je bio prljav, bratoubilački, Broza su POMAGALI Britoni i Sovjeti, ali pošto se SAMO USPEH RAČUNA, On je POBEDIO! Dalje, POGLEDAJTE BROJ POSETA NSPM-u u nedelju 28. 9. 2014. godine, kad je NSPM imao 27551 jedinstvenih posetilaca, što OTPRILIKE ODGOVARA BROJU LjUDI KOJI PRATE NSPM i sa pretpostavkom da oko POLOVINA od tih ljudi DELI STAVOVE Uredništva ovog portala shvatićete da nas je U JEDNOM DANU BILO VIŠE NEGO KOMUNISTA i "SKOJEVACA" 1941!? Pored toga, MOGLI BI DA RAČUNAMO i na Rusiju i druge NE-zapadne zemlje, ako se LIČNO POVEŽEMO i ANGAŽUJEMO!? Pukovnik Jevtović je ovde napisao par puta da je potrebno oko milion evra da se POKRENE TELEVIZIJA!? Što znači trošak do 100 evra po posetiocu NSPM-a!? I to bi bilo to.
Preporuke:
57
5
51 četvrtak, 01 januar 2015 12:34
Old Kresoje
Tačno! Nema se tu šta dodati...
Preporuke:
37
0
52 četvrtak, 01 januar 2015 12:39
više od toga
četvrtak, 01 januar 2015 Betelgeuse
Kamo sreće, Dragane. Zamislite, Vukadinović Premijer, Antonić Predsednik,


Hm, ne zanosite se! Ljudi su analitičari, a ne političari.
Članak je odličan, predložene smernice na njegovom kraju nisu.
Za promenu su ipak potrebni velika stranka, velike pare, politički vođa, međunarodna podrška s neke strane, praktičnost, ideologija, sistem vrednosti ...

Ne može se računati na poljoprivredu. Ciklusi su dugi (da se podigne voćnjak, formira stado) i dobija se samo sirovina za koju je, da bi se iole isplatila, potrebno napraviti prerađivačke pogone i fabrike. Što košta, i, opet, zahteva vreme. Za poljoprivredu nemamo ni radnu snagu! Za visoko mehanizovanu poljoprivredu su potrebne velike pare - zalivanje, zaštita, traktori, kombajni ...
Preporuke:
19
49
53 četvrtak, 01 januar 2015 13:04
za 'više od toga'
dragi moj, kažete 'potrebne pare, velike partije...', a zaboravljate da su potrebni stručni, i pre svega, zemlji odani ljudi. Ne oni koji su odano svom novčaniku, i...zapadnim monstrumima koji ih, usput, još i hvale.
Možete li zamisliti da jedan osvedočeni kriminalac, Bler, hvali srpski narod i njegove reforme?
Preporuke:
55
3
54 četvrtak, 01 januar 2015 13:07
Saško Paško
@Više od toga
Za poljoprivredu je pre svega potrebno zemljište, a sve navedeno se može nabaviti na 1000 načina. Nažalost, ova vlada do kraja mandata misli da proda zemljište. E to je mnogo veliki problem. Kad otuđite zemljište, možete na svom zemljištu biti samo najamni radnik. Pored vode - žedan!
Preporuke:
56
1
55 četvrtak, 01 januar 2015 13:16
Risto
Pero Đorđa Vukadinovića je dostojno koplja sv.Đorđa. Đorđe,želim ti puno zdravlja,srećnu Novu godinu i uspešno pobadanje aždaje.
Preporuke:
55
1
56 četvrtak, 01 januar 2015 13:18
Aleksa
Hvala Vam Đorđe!
Sa verom u Boga, Srbe i Rusiju,
Do pobede!
Preporuke:
48
2
57 četvrtak, 01 januar 2015 13:20
fristajlo
srpska sarma
Druže "fristajlo" Drug Tita je 1941 imao SAMO 3500 (i slovima: TRI IPO HILjADE!) članova KPJota i oko 8000 "skojevaca", pa ipak DOBI RAT!

Poštovani gospodine- i sami znate da ga nije on dobio- nego se mudro priključio pobednicima; gde su bili partizani, dok u Srbiju nisu stigli pripadnici Crvene armije? Akali se po vukojebinama, jurili ih k'o bande po brdima...
Dalje- mediji, koji su bili na raspolaganju- bili su neuporedivo manjeg uticaja nego danas; treće- bila je oružana okupacija, mnoga i svakodnevna ubistva- narod je bio spreman da prihvati i "sivog đavola", samo da se reši "crnog"...
I najvažnije- ljudi su bili drugačiji.
Nemojte reći da Vam to nije poznato. Ovo danas se mnogo razlikuje, i zahteva sasvim drugačije poteze, ili- sasvim drugačije ljude.
Poštujem Vaše promišljanje, i kad se sa njim ne složim, jer je dobronamernost očita. Naš, srpski problem je u tome što ne uspevamo da izaberemo metodologiju delovanja.
Preporuke:
47
3
58 četvrtak, 01 januar 2015 13:26
.......
Brutalno kontrolisani mediji, pored ostalog, Vučiću trebaju i da bi mogao da prikrije sopstvenu metaforfozu, od mladog Šešeljevog jurišnika koji preti osvetom „sto Muslimana za jednog Srbina“, u velikog poštovaoca Tonija Blera i Alistera Kembela (idejnih arhitekata „milosrdnog anđela“ i lažnog opravdanja za rat protiv Iraka). I od gorljivog zagovornika „Velike Srbije“ koji se obračuvao sa „domaćim izdajnicima“ svih boja, u čoveka koji izjavljuje da bi želeo da u svom timu ima Čedu Jovanovića, Sonju Liht i Ivana Vejvodu, razmenjuje uzajamne komplimente sa Svetislavom Basarom, i kojeg na sva usta hvale i brane Petar Luković i E-novine.



u centar
Preporuke:
55
0
59 četvrtak, 01 januar 2015 13:27
ja
Srećna vam nova 2015.
Preporuke:
45
0
60 četvrtak, 01 januar 2015 13:27
58
Nema povlačenja, nema predaje!
Preporuke:
51
0
61 četvrtak, 01 januar 2015 13:28
nema se šta dodati
Znam i da će, posle svih u međuvremenu preduzetih „sjajnih reformskih poteza“, svih „bolnih rezova“ i svih mera štednje, računskih hokusa-pokusa, balansa i rebalansa, budžetski deficit za 2014. godinu iznositi oko 7,5 odsto bruto društvenog proizvoda, dok je 2011., u poslednjoj godini vlasti onih groznih prethodnika, iznosio 3,9 odsto (u 2012. 5,4 odsto). Znam da je, u dinarima, te 2011. deficit bio 132 milijarde dinara, da je u 2013. bio 174 milijarde, a da je za narednu, već skoro sasvim „stabilizovanu i konsolidovanu“ 2015. predviđeno da iznosi 191 milijardu.

Znam da je javni dug krajem te 2011. bio 14,8 milijardi evra, juna 2012. (kada „žuti“ odlaze sa vlasti) 15,4 milijarde, a da je na kraju novembra 2014. iznosio 22,286 milijardi evra – i da je od početka 2014. porastao čak za 2,1 milijardu. I sve su to egzaktni i takođe javno dostupni podaci, ali koji se retko probijaju na naslovne strane srpskih novina i udarne vesti srpskih televizija.
Preporuke:
40
1
62 četvrtak, 01 januar 2015 13:50
Niče, vizionar
Sjajan tekst, nema ni jedne reči koju bih izmenio, svaka čast!
(Uprkos tome), srećna nam 2015-ta, nedajmo se!
Preporuke:
40
1
63 četvrtak, 01 januar 2015 13:59
nebojsa
nista nije vecno i ovo ce proci pozdrav za g.Vukadinovica
Preporuke:
34
0
64 četvrtak, 01 januar 2015 14:19
J. Car
"Meni nije jasno zasto se toliko obraca paznja na vlast i Vucica, kao oni su krivi za sve. Pa ljudi, njega narod hoce. Sta je vama?
Isto kao sto Obamu narod hteo. I niko Amerima nije kriv sto su na svim poljima sklizuli za 6 godina. On je isto obecavao brda i doline, bolje i jeftinije zdravstvo(ispostavilo se da je gore i skuplje) i on je obecavao brda i doline, obozavali ga prve 3, 4 godine do imbecilnosti. Isto vam je sa Vucicem.
Budalama niko ne moze da zabrani da budu budale ili da im narede da budu pametni" (Zoran).

Ne vređajte narod (ne samo zato što nisu svi Srbi budale I nikada nisu svi isti nego i zato što je prostački vređati co narod (i to na hrvatskoj, tuđoj, ukradenoj latinici).Sram Bas bilo u celoj 2015. godini!
Preporuke:
26
15
65 četvrtak, 01 januar 2015 15:14
Šota u bečkoj Operi
Jedan deo bečkog Novogodišnjeg koncerta danas se zvao Albanian soul muzičar sa klavirom na terasi dvorca svira Šotu a austrijske balerine igraju verziju Rugovske svite.
Promovišu se ljudi.
Ne znam kada će naši nadležni da promovišu naše nasleđe. Umesto toga, oni ga se stide.Zamislite frulu u Beču.Pitanje je kakav bi tretman imao i jedan Bora Dugić,da svira samo naš folk,da nema u repertoaru i stranu muziku,tzv klasiku itd.
Koliko puta je javno rečeno da država treba da pomogne rokenrol. Zašto?
Ministar kulture je ovih dana prozivan kao najčešći putnik među ministrima.Verovatno ide da promoviše naše kulturno nasleđe.
Međutim, lani je, kao glavni (među jednakima) u žiriju za Talenat davao zeleno svetlo svim reperima, hiphoperima,denserima,a onima koji su izvodili nešto naše, kako kome.
Ne znam da li albanski premijer dobio zadatak da Šiptarima menja svest,kao nama Vučić.
Da li postoje "drugoalbanci"?
Preporuke:
44
0
66 četvrtak, 01 januar 2015 15:41
srpska sarma, a može i pasulj@ fristajlo, pa "Šota u bečkoj operi"
Komentar: "...i sami znate da ga nije on dobio- nego se mudro priključio pobednicima; gde su bili partizani, dok u Srbiju nisu stigli pripadnici Crvene armije? Akali se po vukojebinama, jurili ih k'o bande po brdima..." Prvo i samo znate da su BAŠ partizani RAZORUŽALI Italijane po kapitulaciji Italije u septembru 1943, to nisu uradili ni Nemci, a još manje ustaše ili čak i četnici, jednostavno bili su oportunisti, ali SPOSOBNI oportunisti!? Drugo o VOJNOJ efikasnosti partizana (i drugih "oporbenih" pokreta!) najbolje svedoči podatak da je za SVE VREME WW2 na teritoriji počivše nam zemlje bilo UBIJENO MANjE od 3000 Nemaca!!! Tako da se njihova EFIKASNOST ne može vezivati za tu "jurnjavu po brdima i dolovima zemlj"
Preporuke:
29
7
67 četvrtak, 01 januar 2015 15:49
panta reić
Bez velikog pisanija, treba samo da NE budemo kao Vučić, ili bar sve manje i manje da budemo u situaciji totalne dezorijentacije jer perenijalna mudrost kaže: možda još ne znam šta hoću ali sigurno znam šta neću - neću pokvarene laži!
Preporuke:
30
0
68 četvrtak, 01 januar 2015 16:34
Cenjeni,
U PITANjU JE KAPITALIZAM!!!

90% TO NE SHVATA OZBILjNO!
Preporuke:
26
4
69 četvrtak, 01 januar 2015 16:40
Rđosav
fristajlo:
srpska sarma:

Druže "fristajlo" Drug Tita je 1941 imao SAMO 3500 (i slovima: TRI IPO HILjADE!) članova KPJ..., pa ipak DOBI RAT!
Poštovani gospodine- i sami znate da ga nije on dobio- nego se mudro priključio pobednicima;
- auuu, kakva neočekivana podlost od naoko-levičara fristajla?! Mudro se priključio pobednicima?! - to se može reći, recimo, za Bugare, pa i za Talijane, koji su poslednje epizode WW2 odigrali na pobedničkoj strani. Može se reći i za Dražu, koji je pokušao da odglumi oslobađanje izvesnih mesta (Kruševca? - Keserović oslobodilac?!) - ali mu zakasnela predstava nije uspela. Po`vatali to Partizani i Rusi, postreljali šta je za sreljanje, ostalo poslali kućama ili uključili u NOVJ.

- a reći za Tita i partizane da su se "mudro priključili" - a oni četiri godine ratovali na ruskoj strani! - e to je podlo.

- dakle, srpska dubioza je dublja no što sam mislio. Kad su i kvazilevičari dražićevci. Šta tek reći o desničarima?
Preporuke:
27
38
70 četvrtak, 01 januar 2015 16:49
moma
Analiza je zaista odlicna,svaka cast autoru.
Ipak bih je po malo i kritikovao ,jer mi se sve analize pa i ova cine nedovrsenim.
Evo zasto.
Filozofi su samo različito tumačili svet a stvar je u tome da se on izmeni. /ovo je davno napisao pametniji covek od mene/
Dakle,vrednost analize nalazim u tome sto tacno,precizno i hrabro opisao stanje i navodi najnuznije promene.
Dakle prija mi analiza ,kao i najvecem delu citalaca,
ali mi nedostaje analiza vezana za drugi deo citirane recenice /kako da se stvar izmeni.
Kao pri resavanju zadatka iz matematike predlazem da
cinjenice kao sto su medijska blokada,zelja okupatora da nas unisti,spremnost domacih izdajnika da sluze okupatoru,psihologija ljudi na svim meridijanima u situacijama u kojima se mi nalazimo itd,prihvate kao konstanta/nesto sto se ne moze menjati i da se time vise ne bavimo ni mi ni analiticari.
Pitanja koje smatram kljucnost su sta su specificnosti psihologije naseg naroda koje nas sprecavaju ili ometaju
Preporuke:
19
3
71 četvrtak, 01 januar 2015 16:56
moma
Analiticari i strucnjaci bi morali svoju energiju da usmere u pravcu sagledavanja karaktera naseg naroda/ako se to tako zove/ u duhu tradicije,religije,drustvene svesti i da predloze kako probuditi aktivizam jer cemo ovako ostati samo na opisima stanja sa kojim se svi slazemo
Preporuke:
22
2
72 četvrtak, 01 januar 2015 17:28
džu, džu grant kele, Katun
@sarma,kukuruz i obavezno pasulj lozanac

podržavam ideju da se skupi novac.

@ fristojko, dobrosav

partizani su pobedili tri sata pre no što je rat završen.

Đorđu hvala za poštenu analizu.
Preporuke:
29
3
73 četvrtak, 01 januar 2015 17:29
fristajlo
Rđosav
naoko-levičara fristajla?!

Ja sam prvo Srbin, pa onda levičar. Taj redosled je ključan- jer- kad je obrnuto, istina nije najvažnija.
Po`vatali to Partizani i Rusi, postreljali šta je za sreljanje, ostalo poslali kućama ili uključili u NOVJ

I to podržavam u potpunosti. Potpuno ispravna odluka, u prkos nekim ličnim osvetama, kojih ima uvek i svuda. Svaka dobrovoljna kolaboracija sa okupatorom zaslužuje samo jednu kaznu.

- a reći za Tita i partizane da su se "mudro priključili" - a oni četiri godine ratovali na ruskoj strani! - e to je podlo.

Jesu ratovali na ruskoj strani, stoji. Samo, malo je čudna proporcija žrtava tog rata.
Tebi nije?
E- to je podlo.

- dakle, srpska dubioza je dublja no što sam mislio. Kad su i kvazilevičari dražićevci. Šta tek reći o desničarima?

Da su isti, kao i "levičari"- zadrti, isključivi i slepi za istinu, koja im ne odgovara.
Ja sam nacionalista, pa levičar.
Preporuke:
35
5
74 četvrtak, 01 januar 2015 17:37
Petar Veliki
Nažalost surova istina.
Preporuke:
22
0
75 četvrtak, 01 januar 2015 17:45
ovo je suština
Jer sve dok se ne dovrši projekat „promene svesti“, tj. dok ružičasta veš-mašina za ispiranje mozga ne odradi posao, Vučiću je potrebna ova družina kvazi-patriotskih dobošara koji će glasačke mase, još uvek u tragovima relativno patriotski orijentisane (prema Kosovu i Rusiji, a protiv NATO i rasprodaje državnih resursa) zaluđivati i anestezirati pričama o „ambasadorima koji mu, jadničku, rade o glavi“ i „pripremaju mu novi 5. oktobar“. Iako ti isti ambasadori, kao i njihovi šefovi, hvale upravo njega i njegove „hrabre reformske poteze“, a naročito njegovu kukavnu predaju severa Kosova i nameravanu prodaju Telekoma, čijim parama bi Vučić sledeće godine trebalo da popuni budžetske rupu svoje nesposobne vladavine, a Dojče-telekom da popuni jedinu belinu na regionalnoj karti i zaokruži svoju telekomunikacionu dominaciju i kontrolu na Balkanu

Ovo je ključno, jer razotkriva ulogu Pečata, Informera, Treće Srbije i ostale družine koja Aljeku čuva "desni" patriotski bok.
Preporuke:
37
1
76 četvrtak, 01 januar 2015 18:10
Srđan Perišić
Fenomenalno!
Preporuke:
20
0
77 četvrtak, 01 januar 2015 18:11
NSPM Web
Pozdrav za: fristajla, Rđosava i srpsku sarmu, a može i pasulj.
Molimo Vas da se pridržavate teme teksta i da ne pokrećete temu „partizansko-četničkih“ odnosa, u suprotnom Vaši komentari neće biti objavljeni.
Preporuke:
54
2
78 četvrtak, 01 januar 2015 18:27
NADA
Mislim da nije potrebno ni da naglašavam da se apsoltno slažem sa svakom reči, rečenicom i slovom koju danas pročitah u ovom članku. Do sada nas preko sedamdeset,a do sutra i prekosutra ko zna koliko nas će pročitati ove redove Tako je sa skoro svakim vašim teksstom ,Gopodine Vukadinoviću.Sigurna sam da ste svesni naše bezuslovne podrške i poštovanja.Mi koji u jednom dahu pročitamo ono što vi pišete smo ljudi sa NEPROMENJENOM SVEŠĆU i ni "sveti" Vučić nam je neće promeniti.Sa neznatnim razlikama svi se slazemo u jednom -OVA VLAST, NA ČELU SA VUČIĆEM NAS VODI U PROPAST! OVo do sada je bio lakši deo ili AKSIOMA! Sta mi, istomišljenici,MOŽEMO DA POČNEMO, Gospodine Vukadinoviću?!Ja nigde nisam pročitala :predlog ,ideju...Vama mora biti jasno da mi koji čitamo vaše članke i koji se slažemo sa onim o čemu Vi pišete , su obični ljudi,nezadovoljni, nesrećni,žele bolje i sigurnije "sutra"za sebe,svoju decu ili svoje unuke.Problem je u tome što nas ima svuda:u Srbiji ali i širom sveta . .
Preporuke:
18
0
79 četvrtak, 01 januar 2015 18:44
Goki Boki
Sabiram dva i dva i dva:
-javni dug je "na kraju novembra 2014. iznosio 22,286 milijardi evra"
-"dok im ne odradi posao"
-"rasprodaje preostalih državnih resursa"

Ja sam puzavi rob i savijam rep dok me bičuju, ali ću zadržati malo dobre volje, čekaću pravi trenutak i dokazaću se svojim delima. To je prihvatanje realnosti, a sve ostalo vodi u nasilje..
Preporuke:
3
29
80 četvrtak, 01 januar 2015 19:30
NADA
Kao sto rekoh ima nas svuda po svetu .Internet nam pruza šansu da čitamo iste članke ,pa i Gospodina Vukadinovića.Slozili smo se da smo se složili oko onoga o čemu Gospodin Vukadinović piše. Do sada je sve bilo lako .Gospodo ko će nam i kako pomoći da se "FIZIČKI" okipimo oko ideje oko koje se svi slažemo?Verujem da je svima jasno da bez ozbiljne organizacije i pomoći će sve ostati na našem maštanju i pustim željama da neko umesto nas skine ovu vlast da bi nama svanulo.Neko će reći lako je pričati ,a od priče do organizacije je mukotrpan i dug put. TAČNO !SLAZEM SE!Kažu :"put od hiljadu milja počinje prvim korakom". Imam dosta godina i znam da su se mnoge zemlje uspešno oslobodile svojih diktatora.Znam ima i onih kojima to nije uspelo . Ali ako je zemlja ugrožena i vlast je vodi u propast VALJDA JE TREBA BRANITI!!! Bilo bi lepo kada bi nam Gospodin Vukadinović dao neke smernice.
Preporuke:
22
0
81 četvrtak, 01 januar 2015 19:35
eho
pola srbije ne zna u kakvom smo blatu...samo mediji poput pinka i ostalih se ulizuju gospodaru..bravo đorđe,ogolio si režim .
Preporuke:
24
0
82 četvrtak, 01 januar 2015 19:51
Brane, Italija
Pa naravno da će da bude kriza kad u Srbiji postoje snage koje uprkos velikoj volji naroda stalno podmeću klipove da naša zemlja konačno uđe u EU i živi normalno. Da radimo, trgujuemo sa drugim narodima. I stalno je nešto problem: te Mladić, te Kosovo... i sad kad ste po ko zna koji put zaustavili Srbiju seirite i radujete se. Bravo ! Ne znam samo šta će ostati od te Srbije na pola puta ? Ostaće par brozovih akademika, a danas vrlih nacionalista da zajedno obave opelo našoj zemlji.
Preporuke:
5
76
83 četvrtak, 01 januar 2015 20:53
fristajlo
NADA
Bilo bi lepo kada bi nam Gospodin Vukadinović dao neke smernice.

Ništa drugo i ne radi, već nekih 10 godina, ama- džaba. Ne možeš Srbe u jednu pamet, dok ne dođe do guše...
Jedini pomak je što je sve više onih, kojima dozreva svest o neophodnosti pronalaženja neke političke "aritmetičke sredine", ali još uvek je nedovoljno onih koji su spremni da u tom pravcu i naprave korak. A meni se čini da je za to nekoliko razloga- lične sujete, politikantska zadrtost i konačno- nije nam još jasno- koliko smo propali.
Jer, ovde, gde svako o svemu sve zna- niko ne zna ništa.
Toliko, o političkoj aritmetici, kad je već pominjem...
Preporuke:
31
1
84 četvrtak, 01 januar 2015 21:24
Aleksandar
Opštenarodni pokret otpora. Jea!
Preporuke:
27
1
85 četvrtak, 01 januar 2015 21:38
Žika
...u Srbiji postoje snage koje uprkos velikoj volji naroda stalno podmeću klipove da naša zemlja konačno uđe u EU i živi normalno...
Na izbore je izašlo 50 biračkog tela. Od tih 50 posto je 50 posto (25 posto glasačkog tela) glasalo za vladajuću koaliciju. Od tih 25 posto je nešto oko 20 posto glasalo za SNS. Od tih 20 posto je 90 posto preletačka masa, koja ima samo stomačnu ideologiju, i pogrešno bi je bilo zvati narodom. Dakle, tvoja tvrdnja je potpuni promašaj, odnosno ne postoji narodna volja da se ide u EU. To se može proveriti na referendumu uz zabranu kupovine glasova iz nehigijenskih naselja.
Preporuke:
30
1
86 četvrtak, 01 januar 2015 22:50
Drinko Končarević
@ NADA,
Sve što je napisao G-din Vukadinović nam je odavno dobro poznato. Svi mi prihvaćamo njegov tekst jer u sebi sadrži sve ono što pišemo u našim osvrtima... A zašto ne prelazimo u akciju? Nećemo, jer svaka jedinka očekuje da to uradi neko drugi za nju a zavisno o postignutog, svaka takva jedinka smatra da će biti dovoljno da o tom da svoj komentar. Setimo se Vidovdanskog mitinga povodom Kosova i Metohije, pre par godina u Beogradu. Na prvom mitingu bilo je oko 10.000 posetilaca a sledeći mnogo manje. Pogledajmo Nemce u Drezdenu, PEGIDA, od mitinga do mitinga broj prisutnih se stalno povećava...I šta vredi da dalje pišem?
Preporuke:
26
0
87 četvrtak, 01 januar 2015 22:50
Danilo-1
Krah srpske ekonomije pocinje od 1992 god,usljed rata i ek. sankcija i traje 10 godina.
Zatim dolazi rat na KiM,pa agresija NATO-a i srpska ekonomija je na nuli.
Sada je srpska ekonomija na oko 65% od vrijednosti iz 1989 god.
Zatim,2000-te godine na vlast dolazi DOS i rasprodaje sve sto je bilo vrijedno,ukida domace banke,iako su neke bile likvidne.
Dakle,pare smo predali strancima koje zanima profit da ga nose kuci,a ne razvoj Srbije.
Usput,po drzavnim firmama se uveliko pljackalo punih 12 godina,Srbija je skoro u bankrotu.
A,ek. kriza u svijetu i EU jos traje.

Kako izvuci Srbiju?

-G-din Vukadinovic predlaze da se prekine put za EU i okrene pol. i ek. prema istoku.
A,kako ce reagovati EU,kad znamo da Srbija sa EU ima ek. razmjenu 6 milijardi evra a izvoz u Rusiju 300 miliona $ i hoce li nas Zapad izolovati?

-Kako ne prodati drzavne firme kad one sa nasim ljudima prave samo gubitke?Krade se naveliko.
A,500 drzavnih firmi koje ne rade,a plate se dijele,nece niko.
Preporuke:
9
38
88 četvrtak, 01 januar 2015 23:09
@Šota u bečkoj Operi
Šta je čudno? Fašisti se međusobno pomažu. Evo citata o mrčanoj strani tog koncerta:
Bečka filharmonija ima svojevrsnu tradiciju da prvog dana nove godine priredi grandiozan koncert klasične muzike. Malo ljudi zna kako je do ovog običaja došlo,kao i to da ova tradicija ima i svoju tamnu stranu,prenosi BBC.
Većina ljudi smatra da ovi novogodišnji koncerti pripadaju tradiciji staroj nekoliko vekova, međutim, oni su zapravo počeli za vreme nacističke vladavine. Zapravo, ovi koncerti su projekat J. Gebelsa.
Prvi nastup održan je na novogodišnje veče 1939. godine,u cilju skupljanja novčanih sredstava. Ovo je bio plan Hitlerove Nacionalsocijalističke partije, kako bi od prikuljenog novca kupovano gorivo za nadolazeće hladne mesece.
*
Još jedna stvar koja baca mrlju na Bečku filharmoniju jeste ta što je šezdesetih godina 20. veka odlikovala i ukazala veliko poštovanje Balduru fon Širaku, nacističkom guverneru Beča, i to nakon što je izašao iz zatvora nakon 20 godina robije
Preporuke:
30
3
89 četvrtak, 01 januar 2015 23:10
Danilo-2
-Poljoprivreda je zapustena,a stocni fond prepolovljen za vladavine DOS-a,sela su napustena,seoske snajke su na splavovima,muzu njih umjesto da one muzu krave,seoski momci dovode Albanke za zene,pola obradivog zemljista je neobradjeno.

Predlazem da se donese zakon o oduzimanjuu zemljista koje se ne obradjuje.

Prehhrambenu industriju treba razviti,a nema ni para ni proizvoda.

Racimo,UAE su trazili od Srbije da uveze 500 000 jagnjadi za Kurban-bajram i Srbija odgovara da nema.
Slazem se sa davanjem subvencija u poljoprivredi.
Energetski sektor treba razviti i to se dogovara sa Kinezima.
-Otvaranje nac. invest. banke?Otkud pare,a i da ima kome tu banku dati na upravljanje a biti siguran da se nece pokrasti,namjestati kredite prijateljima?
-Sa postovanjem Ustava se slazem.
-U se i u svoje kljuse,prema guberu,to Vlada i cini.
-Sa praznim dzepom nema suverene demokratije.
-Bez ek. nezavisnosti nema ni slobode.
Ja mislim da Vucicu treba dati i povjerenje i vremena.Bice bolje.
Preporuke:
5
37
90 četvrtak, 01 januar 2015 23:13
Brane, Italija
Žiko vi grešite. Svako je mogao da izađe na izbore, a to što nije izašao to nije problem onih koji su pobedili. I zašto bi se neko uopšte obazirao na izlaznost, kada neko ne koristi svoje pravo to je njegova stvar, a ѕemlja mora imati parlament. Drugo, otkud znate da 50% koji nisu izašli nisu za EU ?! Odakle vam taj podatak kad nisu izašli, možemo samo da nagađamo. I ne zavaravajte se, pristalica EU uvek će biti mnogo više nego EAU, a tome nije razlog kako neki nacionalisti misle narod koji je po njima izdajnik naroda jer neće sa Rusijom. Kakva Rusija ? Pa jel i sam Dačić rekao da Putin ne želi Srbiju u EAU i to Moskva nije demantovala. Idite pitajte Čepurina. Znači ceo parlament je od proEU stranaka, Rusija nas ne bi primila u EAU, milion i po Srba već živi u EU i šta tu više nije jasno ? Jednostavno uvrteli ste sebi u glavu mržnju prema EU koja je potpuno iracionalna i neshvatljiva. Dokle mislite da terate inat meni nije jasno ?!
Preporuke:
8
49
91 četvrtak, 01 januar 2015 23:41
mrigicar
Sve je to lepo gospodine Vukadinoviću, komentar i iznešeni predlozi su na mestu, ali zaokret ovakve pogubne državne politike je moguć samo iznutra. Znači da neko dođe na vlast kao čovek EU i Amerike (kao što je to bilo sada sa Vučićem a pre toga sa Tadićem)i da se preokrene. Tako su uradili Putin, Lukašenko, Orban i Dodik. Doći na vlast legalnim putem nije moguće, niti će biti moguće, jer su mediji kao i svi tokovi novca u njihovim rukama.
Preporuke:
23
1
92 petak, 02 januar 2015 00:23
Žika
@Brane, Italija
Daleko od toga da mi je do vica o ovako ozbiljnoj temi, ali se setih onog Cige iz rata što se sakrio duboko u rov dok se borbe vode, jer toliko mrzi neprijatelja da ga svojim očima ne može videti. Verujem da je tih neizašlih 50 posto birača iz sličnih razloga ostalo kući, jer je ponuda za izbor više nego očajna. Ako je neko siguran da bi većina glasala za ulazak u EU, zašto ne održati referendu po tom pitanju. Nije li to prijemni ispit iz demokratije za ulazak u demokratsko društvo? Pozivanje na Dačićeve izjave, čoveka koji se mikrofonom i nekom pevačkom imitacijom, izvinjava Rami za Raminu provokaciju Srbije, je krajnje neozbiljno. Ako išta ne treba sebi uvrteti u glavu je pomisao kako će nam biti bolje u EU i kako oni žele da mi, iz tih razloga, postanemo član EU.
Preporuke:
27
2
93 petak, 02 januar 2015 00:24
Žika
@Brane, Italija
Pogrešno misliš da sve ovo pišem iz inata tebi. Pišem zato što slobodno mislim i zato što nisam ništa uvrteo u glavu, u smislu uniformisanja mišljenja. Ja, samo ne mogu da potisnem iz pamćenja da smo imali dželata koji nas je satirao tri puta u prošlom veku, koji nam je oteo 15 posto teritorije, koji nas je zagadio osiromašenim uranijumom za narednih 500 godina, a mi želimo u njegova njedra. Ima li logike? Ako se oteti ne možemo, onda naše učlanjenje neka bude kao okupacija, a ne kao naša želja. Srbin želi slobodu.
Preporuke:
37
3
94 petak, 02 januar 2015 00:29
zoran
šta reći osim:BRAVO!!!
Preporuke:
21
2
95 petak, 02 januar 2015 00:37
Observantes
Sve što je g. Vukadinović napisao je prirodno pripadajuća zdrava tendenca jednog , inače, maltretiranog naroda, srpskog. Šta je ovde intriga i što je upozoravajuće? Ovi ciljevi danas deluju neostvarivo i bajkovito. To razilaženje između stvarnog (poraznog) i mogućeg (zdravog) je „bilans katastrofe“ ali je i merna jedinica, presek nemoći koji je nametnut porobljenom srpskom narodu. Vektor, pravac, kojim se kreće srpski narod aktuelna politika bi, u poslednje gotovo dve decenije, uvek rekla da je jedino moguć. Radi se o tome da je smer pogrešan što g. Vukadinović maestralno definiše. Ta „nijansa“ koju većina neshvata ozbiljno je momentum i udarna igla prevare na koju se oslanja politička elita istog lika, istih glumaca iz različitih političkih firmi u funkciji odrođene tj. antisrpske klase po posledicama za srpski narod. Lekovit tekst.
Preporuke:
40
2
96 petak, 02 januar 2015 00:39
Brane, Italija
Mi smo pomalo čudan narod. Jednostavno ne možemo jednom za svagda da utuvimo sebi u glavu da se ne gradimo većima nego što jesmo i da ne srljamo u megolomanske projekte. To je razlog našeg stradanja, a ne neka specijalna želja da se Srbi unište. Rusija nas je huškala na Austriju. Rusija je vekovni izvoznik terorizma i destabilizator Evrope, sa kojom Evropa ne zna jednostavno šta da radi. To je jedan apsolutno nedokazan narod. Evo vidite, oni imaju nuklearno oružje, a Putin je odabrao da bude diktator. On sam je uništio politički sistem Rusije, a narod mu tapše i sledi ga, jer kakav narod onakva i vlast. Njih ne interesuje šta će biti posle Putina. I sada isto rade kao i komunisti samo što sada koriste demokratske režime Evrope da finansiraju partije koje hoće da razruše EU. A EU je upravo projekat čije je prevashodni cilj očuvanje mira i stabilnosti. Da sažmem, ako Srbija opet postane oružje u ruskim rukama i interesima zaista ćemo nestati. OVO NAJOZBILjNIJE SHVATITE !
Preporuke:
7
56
97 petak, 02 januar 2015 00:50
dragoslav pavkov
Dobro uzeta anamneza, korektno postavljena dijagnoza i propisana jedino delotvorna terapija. Jedino što nedostaje, to je upozorenje na kontraindikacije. Naime, pacijent (to jest oni koje je on za to ovlastio) je pozajmio neke pare, a kao zalog poveriocima ponudio je svoju obavezu da istraje na "evropskom putu". Takva vrsta zaduživanja (nezdrav način života, ovisnost o tuđem novcu) kontraindikovana je sa lečenjem kakvo predlaže autor; konkretno - pacijent bi mogao d'umre. Jer nisam siguran da je naš "budžetlija" (jedan od stubova srbijanskog društva) koji se voza u tek kupljenom SUVu i kucka komentare iz stana sagrađenog na mestu pokojne kasarne "4.juli" spreman na terapiju "u se i u svoje kljuse".

Osim ako neko mnogo moćan, a da nije iz EU ili SAD, nije spreman da nastavi da nas dotira... Ali, u tom slučaju bi bilo lepo da čujemo ko je on i šta traži zauzvrat. Jer besplatnog sira nema; osim u mišolovci. A za mene kao nacionalistu i kolonija i gubernija su mišolovke, znači - neprihvatljive
Preporuke:
22
9
98 petak, 02 januar 2015 00:50
Boško
Žika
Daleko od toga da mi je do vica o ovako ozbiljnoj temi, ali se setih onog Cige iz rata što se sakrio duboko u rov dok se borbe vode, jer toliko mrzi neprijatelja da ga svojim očima ne može videti. Verujem da je tih neizašlih 50 posto birača iz sličnih razloga ostalo kući, jer je ponuda za izbor više nego očajna.


Delimično ste u pravu, ali koliko je tačno onih koji su nezadovoljni "ponuđenim" a koliko je onih koji su "zaštićeni kao beli medvedi" i nikakvi rezultati izbora ne mogu da utiču na njihov status to tek treba da se utvrdi.

Dosadašnji "slobodni izbori" su uvek dokazali da su uvek oni koji su bili "najagilniji" za "promene" upravo bili ti koji su bili nosioci pljačke u svom mandatu je između političara važi ne pisano pravilo da se niko ne hapsi zbog izdaje, kapitulacije i rasprodaje države nego se samo "smenjuje" sa gorim od sebe...
Preporuke:
19
1
99 petak, 02 januar 2015 01:04
Boško
Jer sve dok se ne dovrši projekat „promene svesti“, tj. dok ružičasta veš-mašina za ispiranje mozga ne odradi posao

"promena svesti" je beć izvršena kod većine izašlog glasačkog tela još u JugoStradiji, da bi se nastavila pod Miloševićem, primirila pod "demokratskim socijalistima" a došla do svog povratka pod "naprednjačkim radikalima"

Najveća glasačka grupacija su penzioneri koji su spremni da radi svog interesa (jer su "zaradili penziju" 90tih uplaćujući 2 marke mesčno a od 2000te 20 evra mesečno) da uvek glasaju za svakoga ko im najviše obeća.

Oni koji treba da pokrenu Srbiju a to su mladi su školskim sistemom podvrgnuti žestokom ispiranju mozga jer je važnije da nauče "uticaj vodene pare na pubertet buba u Kini" nego da nauče da postanu korisni članovi društva i da nauče da misle svojom glavom.

Mladi kad završe sa školskom i dalje izdržavaju upravo oni koji su svojim pogrešnim glasanjem i doveli do ovakve situacije.

I krug se zatvorio.
Preporuke:
20
3
100 petak, 02 januar 2015 01:55
Dragan
S svaka ti je na mestu
Preporuke:
17
2
101 petak, 02 januar 2015 02:05
svetolik
svakako ,iskren i analitican tekst!!
Preporuke:
19
1
102 petak, 02 januar 2015 06:18
Ujka Vasa @Brane, Italija
Vi ste Brane potpuno u pravu ako vaše komentare čitamo naopačke.

Prvo, mali narodi koji su imali i još uvek imaju megalomanske projekte su Belgijanci, Portugalci, Danci... koji su u želji da budu kolonijalne veličine i da vladaju Azijom, Afrikom, Južnom Amerikm počinili najstrašnije zločine.

Drugo, vekovni izvoznik državnog terorizma su evropske države, kolonijalne imperije koje su to postale putem genocida i stravičnih razaranja država širom planete. Sada, kada su svedene na svoju meru (a ta mera je prilično jadna), postaje očigledno koliko su „nedokazane“ u svojoj želji da budu neki svetski faktor mada je jasno da Evropska unija nije više nikakav faktor, ni vojni, ni politički, ni ekonomski, ni diplomatski, ni kulturni. To im je, uostalom, poručio njihov najveći „prijatelj“ – SAD kroz usta Viktorije Nuland.
(nastavak)
Preporuke:
37
0
103 petak, 02 januar 2015 06:21
Ujka Vasa @ Brane, Italija
(nastavak)
U četvorominutnom telefonskom razgovoru Nulandove, zamenika američkog državnog sekretara sa ambasadorom SAD u Kijevu, DŽefrijem Pjatom, Nulandova sa prezirom i nipodaštavanjem govori o Evropskoj uniji da bi to sve na kraju začinila jednim sočnim „J...š EU“.
Eto, Brane, to vam je prava slika zapadnih demokratija,zapadne civilizacije, zapadnih savezništava, kulture zapadnjačke političke klase. To je njihov, i samo njihov BRLOG, a Putin i Rusija s tim nemaju baš nikakve veze.
Preporuke:
37
0
104 petak, 02 januar 2015 08:28
srpska sarma, a može i pasulj@ NSPM Web, pa Dragoslav Pavkov
Poštovani, nisam želeo da "četničko-partizansku" TEMU uzimam drugačije nego kao ilustraciju mojih stavova!? (Tako da za potonju diskusiju dvojice levičara ne osećam se odgovornim!?) Drugo, o toj temi se može reći MNOGO ŠTA DRUGOJAČIJEG nego što je "zvanična verzija", ali da Vas "ispoštujem" i ne započinjem ono što MNOGI komentatori smatraju TABUOM!? G-dine Pavkov, gledano iz rakursa vojvođanskih salaša (ili pešterskih bačija ili moravskih njiva, svejedno je!) "budžetlije" su jedne te iste, ali zapravo NISU ISTE! Recimo da ne živim na području bivše kasarne, već nešto dalje, na padini kod Bgd naselja Braća Jerković, u stanu kupljenom na kredit!? Drugo, radim u ustanovi, tj. institutu koji pored PROJEKTNOG finansiranja pare zarađuje i RADEĆI POSLOVE koje "država" zbog SPECIFIČNOSTI posla NE MOŽE da URADI, a time NE MOŽE da "udomi" TEK TAKO partijske aparatčike!? No, ta "država" ŽELI da "UZJAŠE" i te SPECIFIČNE STRUČNE institute, tako što ZAPOŠLjAVA kao "administraciju" PARTIJSKE ljude!?
Preporuke:
16
8
105 petak, 02 januar 2015 08:29
Meda
Koga Englezi upregnu, ovako see desava. Svaka analiza je suvisna.
Preporuke:
19
1
106 petak, 02 januar 2015 08:41
srpska sarma, a može i pasulj@ Dragoslav Pavkov, nastavak
Dalje, skoro beše u jednom institutu sastanak gde su visoki "dužnosnici" ministarstava nadležnih za nauku i poljoprivredu DOSLOVNO IZJAVILI da "zbog zahteva EU "moramo" da SMANjIMO broj laboratorija za analizu hrane", što odnosno već zahuktaloj diskusiji o GMO i okolišnim saznanjima o uvozničkom lobiju koji uvaljuje hranu sa ISTEKLOM VAŽNOŠĆU, priči daje ZLOSLUTAN TON!? Tj. sa jedne strane se ZAPOŠLjAVAJU PARTIJSKI "aparatčici", a sa druge strane u SPECIJALIZOVANIM STRUČNIM SLUŽBAMA država vrši "reforme" i time BITNO SMANjUJE ionako LOŠ KVALITET USLUGA koje te JAVNE SLUŽBE vrše za građanstvo!? Zato valja da PRECIZIRATE napad ne na "budžetlije" PO SEBI, već pre svega na DRŽAVNU ADMINISTRACIJU (uključujući i pokrajinsku!), kao UTOČIŠTE PARTIJSKIH KADROVA! Posle dolaze na red javna preduzeća i sve ono što je PLEN PARTOKRATIJE! Tj. da bi se sprovela "etatizacija" o kojoj priča g-din Vukadinović MORA SE UNIŠTITI PARTOKRATIJA! A da bi se to sprovelo NEOPHODNA je LUSTRACIJA SVIH STRANAKA u Srbiji!?
Preporuke:
19
7
107 petak, 02 januar 2015 08:45
Deda Djole
Rentgenski snimak postojeceg stanja. Odlicna analiza !
Tim pre, sto je uz nju dato i 10 predloga STA DA SE RADI ?
Vrlo dobrih. Potpisujem.

Sto se tice medijskih sloboda u Srbiji, videcemo da li ce ova analiza biti objavljena i na drugim mestima. Na primer u POLITICI, koja skoro svakodnevno prenosi govore i izjave Premijera i Predsednika (potpisane TANJUG).
Preporuke:
17
1
108 petak, 02 januar 2015 08:49
srpska sarma, a može i pasulj@ Dragoslav Pavkov, kraj
A da bi se UNIŠTILA PARTOKRATIJA i izvršila LUSTRACIJA SVIH STRANAKA u Srbiji, MORAMO da osmislimo ŠTA HOĆEMO, ne libeći se eventualne POTREBE za UVOĐENjEM neke vrste DIKTATURE, ali u KLASIČNOM, rimskom, OROČENOM ZNAČENjU!? Tj. NEOGRANIČENE, ali OROČENE VLASTI u KRIZNOM TRENUTKU za DRŽAVU i NAROD! Možemo to uraditi kao NjKV Aleksandra Ujedinitelj, ali i kao Italijani nekom akcijom poput "čistih ruku", a možda i nekim "mešanim" načinom!? Kad smo od NSPM-a napravili DEBATNI KLUB kako dalje, valja nam da razmislimo io SVIM OPCIJAMA za INSTRUMENTE PREVAZILAŽENjA ove katastrofe!? I to je to. Svako dobro u ličnom životu, srećna vam Nova 2015, kao i dolazeći Božić!
PS. Da bi se EVENTUALNO sprovelo ono o čemu pričam, neophodno su potrebni ODGOVARAJUĆI LjUDI! U tom smislu citiram dvojicu političara, u nas omraženih od levice, ali i od desnice! Tj. "KADROVI REŠAVAJU SVE", jer "LjUDI TRAŽE SLOBODU, ali SLOBODA TRAŽI LjUDE"!
Preporuke:
16
13
109 petak, 02 januar 2015 09:14
cmok Toronto
Najzad.
Preporuke:
14
0
110 petak, 02 januar 2015 10:47
Jasna@Dragoslav Pavkov
Bravo!!!
Bilo bi zanimljivo da cujemo sta je sve jedan prosecni budzetlija sto kucka komentare spreman da podnese,ako (kad) bi se primenila politika "use i u svoje kljuse".
Jednom su imali priliku da nam pokazu kakve su sve zrtve spremni da podnesu dok je Srbija primenjivala politiku "use i u svoje kljuse",(ali tada su pistali u pistaljke vecina njih buduci da dolaze iz stranke D(O)SSa.
Preporuke:
20
17
111 petak, 02 januar 2015 10:52
Rade
@Brane, Italija
Ako si plaćeni provokator, to se može uvažiti, a ako je to nezavisno tvoje lično mišljenje onda si za žaljenje, jer pokazuješ zavidan nivo indoktrinacije i neznanja.
Preporuke:
39
4
112 petak, 02 januar 2015 11:01
Zvonko@Brane,Italia
Ovoliko netačnosti(trudim se da ne nazovem vaše pisanje, drugim rečima),stvarno nisam imao prilike skoro da pročitam.
Bilo bi dobro da pročitate knjigu
"Poslednje leto Evrope" Dejvida Fromkina.
Tvrditi na ovakav način, to što tvrdite izaziva pitanje, u kakvoj ste to porodici vi rasli, gde ste to vi učili školu, šta to čitate, ili da li ste pri zdravoj pameti.
Da Bog sačuva!
Preporuke:
41
5
113 petak, 02 januar 2015 12:00
SVAROG
Evropski kontrolisani mediji.
Preporuke:
20
0
114 petak, 02 januar 2015 12:34
Beograđanin - iz književnog ugla
Moglo bi se reći da situaciju u savremenoj Srbiji opisuju Domanovićev Vođa, Orvelova 1984 i Srce tame DŽozefa Konrada.
Preporuke:
27
1
115 petak, 02 januar 2015 13:06
mediji su udarna pesnica ovog ludila
Njegov poduhvat „promene svesti“ srpskog naroda ne bi imao nikakve šanse da uspe (nadam se da neće uspeti ni ovako, ali, nažalost, mora se priznati da nije bez šanse) da nije te apsolutne medijske torture koja se sprovodi brutalno i sistematski. I to uz prećutni blagoslov, ili bar toleranciju onih kojima je praćenje „stanja demokratije, ljudskih prava i medijskih sloboda“ u opisu radnog mesta. (Ja, lično, tim licemerjem uopšte nisam iznenađen, ali znam mnoge koji su verovali u te bajke, a koji se sada osećaju izdanim i ne mogu da se čudom načude kako su ostavljeni na cedilu.

I ja se nadam da neće uspeti sa tom promenom svesti, barem ne do kraja. Ali da je zlo veliko, jeste, i biće se teško izboriti sa njim.
Preporuke:
26
0
116 petak, 02 januar 2015 13:36
A.Bajić
Tekst je standardno dobar, uglavnom se slažem, ali ne shvatam njegov smisao. Pisati protiv Vučića u trenutku kada je na vrhuncu moći možda pruža neko intelektualno zadovoljstvo ali je besmisleno (naročito za jednog novinara-analitičara). Kao da pišete protiv Staljina 1938. ili protiv Tita 1973.
Moramo priznati da je Vučić na vrhuncu i da ćemo ga morati još duže vremena trpiti (sa svim njegovim teatralnostima i očiglednim budalaštinama).
Odneo je veliku pobedu i ostaje na vlasti bar još 3 godine. Vodi doslednu evropsku politiku pa opasnosti izvana nema. Unutrašnju scenu kontroliše medijima. I bojim se, da ćemo imati veliku sreću ako ga se uspemo rešiti za 7 godina.
Nije uopšte pitanje da li će biti gadno, nego samo koliko. Možda je uteha da bi i drugi "evropski" kandidati vodili sličnu politiku (koja bi nas jednako "usrećila").
Preporuke:
17
23
117 petak, 02 januar 2015 21:41
Mirjana Niš
Nahvalismo opis naše propasti, saznadosmo i parole kako da ih prebrodimo ili da bar startujemo.
Parole su znak nemoći ako iza njih nema programa - ko, kako. Za zadacima svakog ko u tome učestvuje. Opozicije nema, niko da zucne, svi se smrznuli, a kada dođe do izjašeavanja, za šaku prosa zaokružimo uvek iste partijaše.
Da su penzioneri jedinstveni, da imamo sindikat da pokrene nezaposlene - vlast bi pala vrlo brzo.
Niko ne sme da stane na čelo, da rizikuje, da bude vođa. Svi se slikaju da budu lepi, sa bundama i narukvicama, sa osmehom umesto tuge i žalosti. Krenimo smelo napred, inače - nećemo stići nigde. Dunav će nas odneti u Crno more.
Preporuke:
15
1
118 subota, 03 januar 2015 07:14
Alex Emigrant
Hvala vjerovatno na tacnom i hrabrom opisu stanja. Treba nam plan da prestanemo srljati u propast,treba nam vlada nacionalnog spasa.

Trebamo:

1.Odmah zabraniti rasprodaju/kradju drzavne imovine i bogastva.

2.Devalvirati dinar, vjerovatno 50 do 75%, ugasiti uvozni lobi i pomoci domacu industriju.

3.Napraviti plan dizanja sa dna, stezanja kaisa uz koristenja svih nasih fizickih i umnih resursa, koji ce biti plan naroda i upaliti nove vatre preporoda, privuci i nas obrazovane i iskusne iz inostranstva da se vratimo, radimo i budemo prihvaceni.

4.Zagovarati da Srbija bude Svajcarska sa ljudima koji samo vrijedno rade i ne okrecu se ni istoku i zapadu nego samo svojim i zemlje interesima.

Molim vas ko u zemlji moze ovo da pokrene i da sadasnja vlast mirno ode i da se svi lopovi nadju u corci? Ja tu snagu u namjerno sludjenoj SRBIJI ne vidim. Molim da me korigujte me.Imamo li toliko postenih policijaca i sudija,zatvora.. ?

Trebamo preporod, vaskrsenje!
Preporuke:
21
0
119 subota, 03 januar 2015 12:17
Seljak Bezemljaš
Nije trebalo odustajatri od sintagme "strma ravan".
Kratko i jasno a tačno.
Uspuzati se do vrha i ravnine naš je cilj više od dva veka. Život na srmoj ravni stvara neslućene mogućnosti za negovanje samoobmana i prikrivanje skliznuća.
Mi nećemo, mi ne želimo da vidimo da je Eropa firma.
Oni su rukovodstvo a mi radnici.
To je bilo jasno sredinom osamdesetih.
Proces je što se nas tiče tekao stihijski.
Ova vlast to institucionalizuje.
Zakon o javnim beležnicima je samo mali doprinos.
Silni doktorati i poplava diplomaca jesu dokaz da ljudi instiktivno osećaju da u "zemlji radnika i seljaka" nije potrebno neko naročito znanje.Seljaci su nestali pojavom vlasnika čiji posedi prelaze 10 000 hektara.
Papagajsko ponavljanje "pljačkaška privatizacija je uništila sve..." stvorilo je osnov za uspon SNSa.
Mi ne želimo znati (jer bi se videle sopstvene biografije) da je osnov neminovne propasti privrede njena politička umesto ekonomske zasnovanosti.
Preporuke:
14
2
120 subota, 03 januar 2015 13:27
šta reći
osim surova surova i bolna istina
Preporuke:
18
0
121 subota, 03 januar 2015 14:01
Sećam se!
Gospodine Đorđe, Vaš tekst sve razotkriva. On je istina nad istinama! Molim Vas kako je moguće čitajući današnju "POLITIKU" da 56% građana podržava AV-a, ako ništa drugo ružnije, a to je da čovek nije čuo za kompas. Pitam se kakav smo mi to narod kada podržavamo ovog demagoga i manipulatora. Da li je moguće da je dr Jovan Rašković rekao istinu o svom narodu? Ima li nade za nas?
Preporuke:
22
0
122 subota, 03 januar 2015 14:06
Joko Srbin Crnogorac
Pod hitno državni udar, uhapsiti Nikolića, Vučića i Dačića. Uvesti vanredno stanje, krenuti u izgradnju zemlje sopstvenim sredstvima koja su nam na raspolaganju. Čuvati hranu, odn prehrambenu bezbednost. Ako nam neko da podršku, moralnu i materijalnu - dobro došao.
Za par godina obnovićemo zemlju, izgraditi sve što nam je potrebno.
Ovako - samo se zadužujemo, vratićemo dugove prodajom JP i svega što imamo, ostaćemo gole guzice. Klika popi kredite u viskiju, bančenju, pregovirima...
Preporuke:
30
0
123 subota, 03 januar 2015 14:07
Lavica
Srbija je vladavinom Vucica I Nikolica dozivela svoj sunovrat, ali, ukoliko od nase drzave ista bude preteklo posle njih, nikada vise Srbija nece dozvoliti daje iko ovako obmanjuje, maltretira i ponizava....
Preporuke:
16
1
124 subota, 03 januar 2015 14:36
hipnoza
Dimne zavese su se digle i svi vidimo isto, samo sto tek poneko, kao Djordje ovde, ima intelektualne casti i muske hrabrosti da to glasno i neuvijeno govori. To ne da nije malo, nego je OGROMNO. Jer prvo moras da sagledas stvari, da ih definises, pa da prema uvidima delas. Ako ima neko ko do sada nije uvideo, Djordje mu je ovim tekstom izbio argument "o neznanju" /mada ni u pravu neznanje ne opravdava/, dakle, svi smo culi sta je to sto ne zelimo da vidimo i cujemo iz jednog jedinog razloga, sto nam sada sledi delovanje. I sad- STA CINITI? Mislim da je problem sto, svesno ili nesvesno, narod oseca da se ova neman demokratskim principima ne isteruje. To je problem koji treba umne glave da rese. Kako da ne postrada narod, a da se neutralise kompradorska olos "elita".
Preporuke:
20
2
125 subota, 03 januar 2015 15:18
Patriota iz Toplice
@Rade, Zvonko (@ Brane)Braćo moja Rade i Zvonko, on možda i nije provokator, ali je nenadmašan u antiruskom lupetanju na ovom sajtu. I kako on to misli da bude "MI" a da toliko mrzi Ruse? Ovaj put je toliko gluposti izrekao da je to izlišno komentarisati, nema potrebe, bar ne ovde.
Preporuke:
20
1
126 subota, 03 januar 2015 15:23
apis
Kad je čovek na putu pravde i istine- moralnom(etičkom) putu- on retko greši. Đorđe, na dobrom si putu uvek bio. Srećno!
Preporuke:
19
1
127 subota, 03 januar 2015 15:47
raja
Penzije su smanjene DVADESET DVA i DVADESET PET procenata, a ne deset kako je rečeno na jednom mestu. To je ogromna razlika i ne može se olako prevideti. Na primer od plate koja je 60.000,0 din. uzimaju 3.500,0 din. a od tolike penzije 8.300,0 din.
Preporuke:
16
1
128 subota, 03 januar 2015 17:10
Rđosav
- e pa sad, glede "brutalno kontrolisanih medija", usudio bih se da pitam - ako dozvoljavate? - da li i Politiku vidite kao jedan od brutalno kontrolisanih medija? A njenu Glodurku? Ipak je Vučić i nju postavio? Cenzura ili autocenzura?

- pa mi nešto nije jasno. Jer često tekstovi Ljiljane S. izazovu ovde salve pohvala. Pa: ili je i ona brutalno kontrolisana, ili Vučić nije toliko zlo?

- samo pitam, izvinjavam se. Mnogo se izvinjavam...

- pitanje za razmišljanje: zašto Politika nije napravila jedan veliki prigodni intervju sa Šešeljom dr Vojislavom neposredno po njegovom Izlasku? Čisto profesionalno gledano, to bi morao biti potez vrsnog novinarstva. Da li drugosrbijanska petooktobarska duša Politike živi i dalje? Ili joj Vučić ne da da se pokaže u svoj svojoj lepoti?

- opet se izvinjavam što pitam...
Preporuke:
17
5
129 subota, 03 januar 2015 18:42
Predrag
Gsp. Vukadinovicu,
Hvala vam na svemu sto radite za Srbiju.
Molim vas da pogledate ovaj dokumentarac, puna verzija 25 Januara 2015, jer se nadovezuje na vasu obzervaciju.

https://www.youtube.com/watch?v=Ggr8zTJsvZA&feature=youtu.be
Preporuke:
11
2
130 subota, 03 januar 2015 18:49
Dule
Pored svega navedenog na mene je utisak ostavio i paradoksalni prošlogodišnji poziv tajkunima da preuzmu vođenje preostalih državnih preduzeća.
Preporuke:
17
1
131 subota, 03 januar 2015 19:35
Umpalumpa
Đorđe, vi ste jako mudar vredan čovek. A samim tim, bliska vam je protestantska etika. Hajde lepo prihvatite bar luteranstvo kad već ne možete u ovoj fazi da promenite svest. Nije sramota promeniti se, naročito kad shvatite da je vaš prošli život bio pogrešan. Evo, ako vam je to toliko teško, bar poverujte u kremansko proročanstvo, ne morate baš odmah da se vratite na Titov put. Eto, za početak, bar razmišljate u smeru puta Srbije u Evropsku uniju. Videćete, ako budete dovoljno razmišljali, samo ćete se jednog dana probuditi i sve će vam biti nekako drugačije. I onda ćete i vi shvatiti da narod mora da štedi.
Ima li sreće od ove veće?
Evo, ja se svako jutro budim u nadi da će mi sve biti nekako drugačije, ali ništa. Ali ne gubim nadu. I stalno se budim i budim i budim se i nadam se da će mi se desiti isto kao našem premijeru.
I svaki dan mi je kao Dan mrmota.
Preporuke:
9
2
132 subota, 03 januar 2015 20:31
Gale
Dragan J. Vučićević, slika i prilika šlihtarskog novinarstva najgoreg tipa. Zbog takvih likova Srbija je u blatu, a narod masovno glasa za SNS. Prodaja Telekoma biće nacionalna veleizdaja. Gde je Vučiću fabrika čipova, gde su Nikoliću sto milijardi investicija? Hoće li se prodajom Telekoma strancima u ruke dati i infrastruktura da mogu da špijuniraju vojsku i policiju? Šta će biti kada se potroše pare od Telekoma? Kada će evroazijske integracije biti suprotstavljene pogubnim evroatlantskim?
Preporuke:
18
2
133 subota, 03 januar 2015 21:05
Bojan, Priština
Za se šta se treba raditi, svako u svojoj okolini neka razobličuje izdajnike i izdaju - celu izdaju i prodaju od Kosova do privrede ove zemlje, jasno imenujući ko je za šta odgovoran.

Isto raditi i na televiziji ili kakvom drugom mediju ako ko ima priliku.
Preporuke:
18
2
134 subota, 03 januar 2015 21:15
Jasna Simonovic a u zemlji ostade
To i jeste katastrofa...Odneše novac i profit van zemlje, a u zemlji ostade bilans (ne)uspeha...
Preporuke:
8
2
135 subota, 03 januar 2015 21:38
au mile
To što Vučić radi - smanjenje plata i penzija i nova zaduživanja uz nova uslovljavanja MMF i Svetske banke - privatizacija preostalih resursa u državnom vlasništvu, u stvari predstavlja toliko puta viđen scenario koji se širom planete sprovodio decenijama u zemljama Latinske Amerike,Istočne Evrope, Grčkoj i nije ništa dobro doneo državama u kojima je sprovođen. Naprotiv, posle sprovođenja mera "Vašngtonskog koncenzusa" ostajala je samo pustoš. Takva pustoš će ostati u Srbiji i to Vučić zna, ali laže narod. U ovom trenutku njemu je na pameti da samo kupi još malo vremena kako bi dobio zajam da obezbedi pare za plate i penzije inače ga u suprotnom čeka bes ulice.
Drama Srbije je u ovom tenutku kao što to primećuje Nebojša Katić na prihodnoj strani. Praktično , u Srbiji je realan sektor toliko smanjen da on ne može zadovoljiti ni mali deo potreba.
Zato je u Srbiji potrebna totalna promena sistema sa potpuno novim ljudima i potpuno novom politikom. Otprilike onako kako je Đorđe dao smernice.
Preporuke:
17
11
136 subota, 03 januar 2015 23:51
quimper
- Umesto kulta ličnosti i diktature jednog čoveka – suverena demokratija.
pa sto ne pozelite to u Rusiji,upravo tamo je kult licnosti i diktatura
Preporuke:
38
16
137 nedelja, 04 januar 2015 03:51
mile
Ni ovoj analizi nema se šta dodati,a i unazad dosta vremena jasno je koji je karakter vlasti ovih ljudi koji rade to što rade.Ipak postoji jedna nevidljiva granica do koje se u javnosti ide i koja se ne prelazi,a to je uljuđena kritika,pričaonica kao u Hajd parku u Londonu.Ako se pojavi neki konkretan poziv na svrgavanje Vučića milom ili silom,to se cenzuriše i takvi komentari se ne objavljuju ili brišu tamo gde se ostavljaju bez pregledanja prethodnog.Kakav je to apsurd da oni imaju pravo da te bukvalno unište,a tebi je i verbalno suprotstavljanje ograničeno!
Preporuke:
4
1
138 nedelja, 04 januar 2015 04:46
quimper
i sta 20 citalaca ovog portala treba da kroje sudbinu srbije,na izborima SNS je dobila i kraj price
Preporuke:
1
16
139 nedelja, 04 januar 2015 08:18
@srpska sarma, a može i pasulj@ Dragoslav Pavkov,
MORAMO da osmislimo ŠTA HOĆEMO"

Na prvom mestu vi to nikada niste znali. Dokaz je BILO KOJI vaš komentar.



neophodno su potrebni ODGOVARAJUĆI LjUDI!"

Kako god, vi tu ne spadate, imajući u vidu gore rečeno.
Preporuke:
11
1
140 nedelja, 04 januar 2015 08:36
subota, 03 januar 2015 22:51 quimper
U Rusiji je diktatura naroda a ne jednog čoveka.Rusija je prošla kroz pustoš diktature Jelcina i oligarha , došao je drugi čovek sa ekipom uspešnih ljudi , patriota ali to što ti ne vidiš sunce , misliš da te šporet greje kad ti je vruče , to je tvoj problem a ne ljudi na ovom portalu.
Preporuke:
10
2
141 nedelja, 04 januar 2015 11:57
vidite kako čitaju Đorđa
"Zbog slučaja Beko, biće promena u policiji", kaže dr Neša Stefanović.Znači, traži se žrtveni jarac da se prebaci odgovornost zbog neuspešne istrage i opere AV zbog izjave o atentatorima "amaterima".
Preporuke:
10
0
142 nedelja, 04 januar 2015 13:24
Rđosav
- možda je vreme da "remiziramo"? - evo:

- Vučić je loš, ali je još uvek kudikamo bolji od DOSS-ovaca koje je utrljao u zemlju. Na stranu što uključuje DOSS-ovce u svoju vlast (moja najveća zamerka, do prezira!) - ali ipak samo kao pojedince; kao organizovanu političku snagu ih je bukvalno satr`o.

- stanje u medijima - sasvim regularno, prosečno, - tipično! - za liberalno-kapitalističke režime. `Teli ste kapitalizam? - evo vam ga!

- Vučićeva vlast stabilna, još uvek u "gornjoj mrtvoj tački" (vertikalni hitac! - još nije počeo slobodan pad, a ka-će ne znamo...)

- ogorčene komentare protiv "diktatora" i "izdajnika" Vučića pišu uglavnom nacionalni salon-intelektualci, ojađeni propašću svoje omiljene stranke - DSS-a i njenog umišljenog lidera, sada penzionera.

- promena režima? - za nekih desetak godina. Realno...
Preporuke:
5
20
143 nedelja, 04 januar 2015 14:52
Izdrzi narode
..."čoveka koji izjavljuje da bi želeo da u svom timu ima Čedu Jovanovića, Sonju Liht i Ivana Vejvodu, razmenjuje uzajamne komplimente sa Svetislavom Basarom, i kojeg na sva usta hvale i brane Petar Luković i E-novine."


Pametnome dovoljno!
Preporuke:
14
0
144 nedelja, 04 januar 2015 14:59
pedjauae
Djordju Vukadinovicu hvala na ovom izvanrednom tekstu. Bog ga poziveo, I sve trezvene ljude koji jos imaju snage da svojom glavom razmisljaju. Srecna Nova, I da bude bolja nego prosla.
Preporuke:
11
2
145 nedelja, 04 januar 2015 15:31
Rđosav
pedjauae:
Srecna Nova, I da bude bolja nego prosla.
- ne može da bude bolja nego prošla. Čitaš li ti novine? - `el` reko Vučić da će tek 2016-ta da bude bolja?

- nešto si neobavešten...
Preporuke:
15
2
146 nedelja, 04 januar 2015 18:41
namcor
Zar i najispranijim mozgovima vise nije jasno da smo dosli do ivice ponora, a drage nas Vodje nagovaraju da ucinimo odlucan korak NAPRED! Zar i najzaludjenijem nije jasno da interese radnika, obicnih ljudi i svih koji, jos uvek, srecom, imaju neki posao, zastupa neko ko u zivotu nema jedan dan radnog staza, van politike! Zar su Nemci “tradicionalni srpski prijatelji”? Isto to i Amerikanci. Ima li mozga u tim lobanjama? Zar iko normalan jos moze da proguta: …”sa Srbijom se ne moze razgovarati ucenama..”. Naravno da ne moze, jer nema potrebe. Ima neko ko ce sve uciniti i pre nego sto se to zatrazi. Eto, jedino Rusima necemo uvesti sankcije. Cudo jedno! Uveli bi ih istog casa, kada bi znali da im to ne bi bilo poslednje! Ali. Srbijom vladaju mediokriteti. Srbija je u ozbiljnom problemu identiteta. A, posteno, ne vidim svetlost na kraju tunela...
Preporuke:
10
0
147 nedelja, 04 januar 2015 19:39
Jasna@namcor
Jedino jos Rusima nismo uveli sankcije,a uveli bismo ih ...Pa zutaci bi ih uveli sigurno.(One dve njihove u SE su vec glasale za sankcije Rusiji).
Preporuke:
6
6
148 ponedeljak, 05 januar 2015 00:21
smes li da se opkladis?
"...Telekoma (javna je tajna da je već obećan Nemcima) i EPS-a."

Mozda je to javna tajna, al cisto sumnjam da je istinita. Kada su dolazili kinezi u posetu, cuo sam da njih zanimaju fiksni operateri, i da ce buducnost telekomunikacija odredjivati upravo ti fiksni operateri, posto oni poseduju te potrebne resurse za telekomunikacije. Tu, meni cudnu, izjavu sam zapamtio upravo zbog toga sto u ovoj eri bezicnih komunikacija neko pominje fiksnu telefoniju, za koju sam ja mislio da je proslost. Da li je to rekao kineski premijer, ili je to rekao neko iz SNS-a ko je citirao nekog kineskog zvanicnika ne mogu se setiti. U svakom slucaju, ja mislim da upravo ta izjava, razotkriva buduceg kupca Telekoma. Jasna mi je Djordjeva netrpeljivost prema svemu sto ima veze sa Nemackom, al ja bi se kladio na Kineze, upravo zbog te izjave, koja je izgovorena bez ikakvog povoda, posto se Kinezi nikada do sada nisu pominjali ni u jednoj prici vezanoj za telekomunikacije u Srbiji.
Preporuke:
3
2
149 ponedeljak, 05 januar 2015 01:37
@Rđosav
1.
- Vučić uopšte nije „utrljao“ DOSS-ovce u zemlju niti ih je satro kao političku snagu, već je SNS , kao organizovana politička snaga preuzeo politički i ekonomski program DOSS-a. Ukratko, Vučić je revitalizovao DOSS pod nazivom SNS.

- Stanje u medijima je neregularno i netipično. U svakom slučaju taj primitivizam i jednoumlje nisu tipični za Zapadnu Evropu o kojoj inače imam najgore moguće mišljenje. Ipak - The Guardian – list naklonjen levici, sindikatima i laburistima bio je veoma kritičan prema laburističkoj vladi Tonija Blera. Objavio je Snoudena. Telegraph – list povezan sa vrhom Torijevaca, na primitivan način brani njihove poteze, i zato je dobio prezriv naziv Torygraph. Le Figaro je glasilo desnice, i kao takav veoma kritičan prema aktuelnoj socijalističkoj vladi jer je u kapitalizmu „regularno i tipično“ da postoje provladini i opozicioni mediji. Što nije slučaj u Srbiji. Postoje samo proAV mediji.
Preporuke:
12
2
150 ponedeljak, 05 januar 2015 01:41
@Rđosav
2.
Kao vrhunac, u kapitalističkoj Francuskoj postoji i nezavisan nedeljnik Marianne koji kritikuje i desnicu i levicu. Desnicu kritikuje zbog neoliberalne ekonomske politike a levicu je svojevremeno kritikovao zbog negativnog odnosa prema Miloševiću (francuska levica je bila jednoglasna u stavu o Srbima kao genocidnim kriminalcima, krivim za rat u Jugoslaviji). Marianne se izdržava isključivo od prodaje lista – ne prima ničije oglase ni reklame.

- Ne znam kojom metodom ste utvrdili da ogorčene komentare protiv diktatora i izdajnika Vučića pišu uglavnom nacionalni salon intelektualci. Seljaci na beogradskim pijacama pričaju isto to što piše u tim ogorčenim komentarima. U to se možete uveriti ako odete na neku od beogradskih pijaca i oslušnete šta pričaju seljaci.

- Na kraju, prijateljski savet. Pre nego što se upustite u rezimiranje, proradite još jednom gradivo. I bilo bi poželjno da smanjite te stilske kerefeke ali tu verovatno nema pomoći.
Preporuke:
12
2
151 ponedeljak, 05 januar 2015 12:25
Saša
Ono što je logički interesantno jeste da se ustvari Vučić nije menjao, i onda i sad je bio protiv srpskog naroda. Da li je ikome normalnom moglo pasti napamet da izgovaranje 100 muslimana za jednog Srbina u skupštini može na bilo kakav način biti od koristi srpskom narodu. Ne, to je bio dokaz da je srpski narod divalj i primitivan i da je bombardovanje opravdano.

Isto tako Vučić sada radi za banke, jer je otplatama dugova dao najviši prioritet bez ikakve analize da li su se te banke bavile koruptivnim i siledžijskim metodama da nam uvale kredite. Prodaje resurse itd.

Osnovno pitanje koje se meni postavlja da li je Vučić neuračunljiv i ne ume da misli, ili je na neki način od samog početka plaćen da radi protiv Srbije i Srba. Analitički Internet portali bi trebali da se posvete toj temi, počev od skupštinske izjave o muslimanima. Kako je to smeo reći i zašto je to rekao, i kako zapadni mediji u Srbiji takvom čoveku daju sav svoj prostor? Da li je u pitanju zavera?
Preporuke:
10
1
152 ponedeljak, 05 januar 2015 14:42
@Saša
Da li je u pitanju zavera?
Da.
Preporuke:
7
1
153 ponedeljak, 05 januar 2015 19:17
kako dalje
iskljucite TV, pricajte i delite svoje misli sa komsijama, rodjacima, prijateljima u svakom trenutku i na svakom mestu. Ljubazno, argumentovano bez velikih slogana i ubedjivanja.
Omladina je buducnost njima treba pricati od malih nogu sta su nase vrednosti i zasto ne moramo ili ne mozemo da imam sto vide na TV-u . Pomozite svakom roditelju, necemo da nam deca budu izgubljena zbog 'obecanog zapadnog zivota' koji nece nikad dobiti. Jel nema perpetum mobile: neko radi a neko uziva.

Sve pocinje od porodice ona trazi BESUSLOVNU LJUBAV: da muz postuje i pomaze zenu, da ona zeli da mu rodi decu, da deca postuju sta stariji rade za njih, da se braca ne svadjaju zbog zena, da se svekrve i taste ne mesaju u brakove svoje dece, da svako svakome pomogne koliko moze i nacin prvi pozitivni pokret sa zeljmom da mu se dobrim vrati i da ce izazvati lavinu dobrog.

Srecna i uspesna 2015 svima!
Preporuke:
7
0
154 ponedeljak, 05 januar 2015 19:23
stevan tomic
Svaka cast gospodine Vukadinovicu. Precizno i argumentovano. Samo ovaj poslednji pasus mnogo lici na 'vec vidjeno'... samo fali 'smrt fasizmu'?

Gde je plan? NVO? Poziv zainteresovanima/donatorima? Program?

Ako je ovo samo politicka analiza, (a nije) onda je poslednji pasus neprimeren i suvisan.

Ima nas mnogo koji bi zrtvovali jos vise, ali nam trebaju pametni ljudi (Vi, gospodin Antonic...) NVO, geo-politicki sponzori (Rusija? Kina?) insajderi u EU, USA (diaspora...) Oprostite ali ne moze sut na megdan sa rogatim.

Za minuse ne marim.
Preporuke:
9
1
155 ponedeljak, 05 januar 2015 23:46
Rđosav
neki anglofil - naivčina:
@Rđosav
- Stanje u medijima je neregularno i netipično. U svakom slučaju taj primitivizam i jednoumlje nisu tipični za Zapadnu Evropu o kojoj inače imam najgore moguće mišljenje. Ipak - The Guardian – list naklonjen levici, sindikatima i laburistima bio je veoma kritičan prema laburističkoj vladi Tonija Blera.
- ma nemoj? A jel` taj Gardijan napadao Blera zbog bombardovanja Srbije? - jel` se bunio protiv priznanja Kosova?

- Blera napadaju samo i isključivo zbog Iraka. To jeste velika svinjarija, američko-evropska, sve te laži o Sadamu i oružju masovnog uništenja. Ali i to bi prošlo da u Iraku nije nastao ovaj pakao od koga sad ni intervencionisti nemaju previše koristi.

- a svinjarije protiv Srbije su prolazile glatko. I nikad niko u V.B. neće vratiti točak unazad i zapitati: čekaj, a zašto smo - i s kojim pravom? - rušili Miloševića?!

- pouka: samo vi naivni verujete u "višeumlje" britanskih medija.
Preporuke:
10
2
156 ponedeljak, 05 januar 2015 23:54
Rđosav
- nagradno pitanje za naivne anglofile (i ostale sa jeftinijim ulaznicama:)

- da li će ikada iko, od tih "kritikovanih" - Blera, Klintona, Obame,... - od tih, dakle, međunarodnih zločinaca krivih za razaranje: Iraka, Srbije, Libije, ... - i ubistvo lidera tih zemalja - da li će ikada nekome od "kritikovanih" išta zafaliti? Da li će imati i najmanju neprijatnost?

- ta naknadna cinična kvaziobjektivnost je samo so na ranu žrtve. Unište te pa ti onda opisuju kako su te uništavali. I da su možda malo preterali.

- o čemu onda, gospodo intelektualci (obožavaoci zapadnog "objektivnog" novinarsta) mi uopšte pričamo?
Preporuke:
8
2
157 utorak, 06 januar 2015 12:44
@Rđosav
Prvo, čisto i jasno sam napisao da o zemaljama Zapadne Evrope (u koje, razume se, spada i Engleska), imam najgore moguće mišljenje. Prema tome ne mogu biti anglofil pa ti je taj deo tirade potpuno besmislen.

Drugo, nisam ni naivan, jer samo naivna osoba (ili SNS aktivista/provokator) može da misli da je Vučić „utrljao DOSS-ovce u zemlju“ i da ih je „kao organizovanu političku snagu satro.“ DOSS je moćniji nego ikad, samo što se sada zove SNS.

Treće, razume se da slobodni mediji nigde ne postoji. Postoje samo različiti stepeni jednoumlja i primitivizma. Aktuelni mediji u Srbiji su u tom pogledu postavili rekord koji teško da bilo ko može oboriti u dogledno vreme.

Četvrto, vlade u Z.Evropi su takve da nijedan častan čovek ne bi radio u provladinom mediju. Ali, čak i takve osobe povremeno kritikuju vladu što je nezamislivo za bilo koji medij danas u Srbiji.
Preporuke:
5
3
158 utorak, 06 januar 2015 12:52
Jasna@bezimenom
@Bezimenom DOSSovcu sto se poziva na "objektivnost" zapadnih medija kako bi dokazao Vucicevu diktatorsku prirodu.
Pa to ste vec jednom radili sa Milosevicem.Dva put ista fora ne prolazi.
Inace utrljao vas je Vucic i to tako da se nikad vise necete oporaviti,zbog toga ga i mrzite !
Preporuke:
2
10
159 utorak, 06 januar 2015 14:06
@Jasna
Pa, da.Sve se uklapa. Oni prodavci što po pijacama psuju Vučića su zapravo DOSS-ovci preobučeni u seljake. Svaka čast, Jasna.
Preporuke:
8
2
160 utorak, 06 januar 2015 16:33
Bob
@Šota u bečkoj Operi

Na stranu istorija i politika. Sa najvažnije, muzičke strane, taj koncert je oduvek bio druga liga. Treća, čak! Svaki znalac će vam reći da je program tih koncerata drugorazredan, uglavnom jeftina valcerska muzika, privatana predstava porodice Štraus, da ne kažem Švajnštajger. U odnosu na kvalitetnu klasiku, ovo je kao skupa žurka za Novu godinu.
Preporuke:
11
0
161 sreda, 07 januar 2015 13:42
VaSa
Tekstu nema šta da se prigovori osim možda samog kraja gde se daju oni predlozi.
Nažalost ništa ama baš ništa ne može da se uradi. Nema ko.
Samo možemo da čekamo tresak o dno, a onda.... videćemo, ništa ne može da se predvidi.
Preporuke:
1
1
162 sreda, 07 januar 2015 18:08
rade dragos
DJordje tekst ti je realan i objektivan. otvorio si nam oci da dobro razmislimo u buduce koga cemo glasati. Ti si odlicno primetio, Vucic voli tv glumu i hvalisanje a od njegovih rezultata osecamo samo teret nemastine koju nam je podario kroz smanjenje penzija, rasta domace valute, zaduzivanje ...
Preporuke:
4
2
163 ponedeljak, 12 januar 2015 13:13
jocal
...odnos tzv. patriotskog bloka prema MMF-u,Svetskoj banci i Eulex-u je teško licemerje...šta sa dugovima prema lihvarskoj internacionali i kako se postaviti prema okupatoru dela(?) teritorije..hoćete li na izbore izaći kao deo sistema kreiranog za pljačku sirotinje raje ili ćete odmah po osvajanju vlasti raskinuti ugovor sa đavolom i da li ćete to pre izbora objaviti,da biračko telo zna čemu treba da se nada?.. hoće li vam evroatlantske integracije biti deveta rupa na svirali samo u kampanji ili ćete posle izbora zaista raskinuti sa ambasadorima kvinte a ambasadora Rusije zamoliti da RF ODMAH I NEODLOŽNO pošalje nešto od svojih vojnih efektiva,tek da se vidi da ste ozbiljni?...kako mislite da će da izgleda Vaš bilans nakon godine ili dve kolaboracije "usled više sile"?..ili ćete odmah raskrstiti sa kompradorima i povesti zemlju težim putem od ovog utabanog?..dok se ovo ne razjasni obe srpske patriotske kolone ne treba uzimati za ozbiljno,sem kao sredstvo za očuvanje interesa zapada.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner